Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس انتخابات و رأی مردم امانت است

امام جمعه همدان:
انتخابات و رأی مردم امانت است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: انتخابات و رأی مردم امانت است.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، آیت اله غیاث الدین طه محمدی در شورای اداری استان همدان با بیان اینکه ظالم و جاهل بودن نقص بشر است، اظهار داشت: این انسان امانت خدا بر عهده گرفت و این امانت ضایع شد و این باعث تأسف بشر است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی که دنیا را متحیر کرده به برکت ایثارهاست، خاطرنشان کرد: شهدا ظلم را پذیرفتند و به خود ظلم کردند تا مردم کشور ستم نبینند.

طه محمدی با بیان اینکه تا وقتی انسان به خود ستم نکند نمی تواند به فکر دیگران باشد، تصریح کرد: اکثریت شهدای مدافع حرم فرزند دارند و دل کندن از فرزندان و خانواده بسیار سخت است اما شهدا به خود ظلم می کنند تا به دیگران ظلم نشود که بسیار زیباست.

وی ادامه داد: هیچ انسانی به اندازه حضرت زینب(س) برای نجات بشریت تلاش نکرده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه بشردوستی در برابر دگر دوستی کوچک است، یادآور شد: خانواده و شهروندان همه امانت هستند و باید دگردوستی را مورد توجه قرار داد و هرآنچه غیر از خود را دوست داشت.

وی اضافه کرد: ما به دنیا نیامده ایم که تنها خود را دوست داشته باشیم و آمدیم تا آب، سنگ و گل و همه چیز را دوست داشته باشیم.

طه محمدی با تأکید بر اینکه انتخابات و رأی مردم امانت است، اظهار داشت: روحانیت امانت دار علم و معرفت خدا هستند و اگر مردم را آگاه نکنند، برای جامعه مشکل ایجاد خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن