Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس این همه موشک نمی‌تواند متعلق به داعش باشد/ ارسال 34 محموله از همدان به سوریه

این همه موشک نمی‌تواند متعلق به داعش باشد/ ارسال 34 محموله از همدان به سوریه

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین (ع ) استان همدان با بیان اینکه ارتش سوریه خود را مدیون شهید سردار همدانی می داند گفت: مردم در قدم به قدم سوریه نام و یاد سردار شهید حسین همدانی را گرامی می دارند.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی فرجی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه همدان در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر افزود: استان همدان حدود 13 تا 14 شهید مدافع حرم را تقدیم کرده است که هر کدام از اینها را نباید فراموش کرد.

وی با بیان اینکه همه مردم همدان به وجود این شهدای مدافع حرم و شهید حسین همدانی افتخار می کنند ادامه داد: شهید شمسی پور، ترابی کمال و مجتبی کرمی از شهدای مدافع حرم همدان هستند که همه ما در مقابل خانواده ها و فرزندان این شهدا و سایر شهدای مدافع حرم مسئول هستیم.

وی گمنام ترین شهید مدافع حرم را شهید زارعی الوان نام برد و گفت: این شهید گرانقدر از قوی ترین نیروهای چریک در استان همدان بود.

وی از شهید محمد حسین بشیری به عنوان استاد اخلاق عنوان کرد و ادامه داد: این شهید عزیز بهترین استاد تخریب در سوریه بود.

سردار فرجی همه شهدای مدافع حرم استان همدان را از افراد خستگی ناپذیر و شجاع دانست و افزود: همه این شهدا تا آخرین قطره خون خود مقاومت کردند و هیچگاه عقب نشینی نکردند.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین (ع ) استان همدان با بیان اینکه مردمی شدن مقاومت در سوریه بسیاری از مشکلات را حل کرده است گفت: مردمی شدن این مقاومت ایده و فکر سردار شهید همدانی بود.

سردار فرجی ادامه داد: ارتش رژیم اسرائیل هیچ خاصیتی ندارد و بیشتر تجهیزات و ظواهر است و نمونه آن در یمن دیده می شود و در سوریه بیشتر آمریکا و اسرائیل می جنگند واکنون هیچ غلطی نتوانستند بکند./ ایرنا

وی با بیان اینکه ارتش سوریه به طور واقعی در مقابل ارتش منطقه ای می جنگد گفت: در مقابل سوریه تنها گروه تروریستی نیستند چرا که این همه موشک و گروه انتحاری نمی تواند تنها متعلق به گروه تروریستی داعش باشد بلکه آنها از سوی ارتش منطقه ای حمایت می شوند.

سردار فرجی ادامه داد: افسرهای سوریه ای با حقوق بسیار کمک می جنگند و بیشترین شهید را می دهند.

وی گفت: داعش در ابتدا از نظر روانی تسلط ایجاد کرد اما اکنون ارتش سوریه خوب کار می کنند و مشکلی نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم استان همدان کمک های بسیاری به مقاومت سوریه داشتند گفت: تاکنون 34 محموله از استان همدان برای کمک به جبهه مقاومت ارسال شده است.

سردار فرجی با بیان اینکه مردم استان همدان به جوانان خود افتخار می کنند ادامه داد: ایران اسلامی در دفاع هیچ مشکلی ندارد و رژیم اسرائیل اکنون بی اهمیت و بی خاصیت شده است و بیشتر جنگ روانی راه انداخته است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن