Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس کمک مردم به تکمیل مصلای 45 هزار نفری همدان

نماینده ولی فقیه در استان همدان خواستار شد؛
کمک مردم به تکمیل مصلای 45 هزار نفری همدان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: اگر مردم کمک کنند مصلی بزرگ شهر همدان، شرایط در زمستان و تابستان جهت اقامه نماز در زیر سقف فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، آیت اله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز عید سعید فطر در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه ماه تقوا و ماه رعایت حقوق مردم بود، اظهار داشت: تقوا تنها در ماه رمضان نیست و آنچه اندوختیم در ماه های بعدی باید به کار ببندیم.

وی با بیان اینکه در ماه رمضان گناه نداشتیم، خاطرنشان کرد: در طول سال نیز همچون ماه مبارک رمضان نباید گناه زبان، چشم، گوش و اعضا و جوارح داشته باشیم که باعث رشد ما شود.

وی ادامه داد: فلسفه ماه مبارک رمضان با تقوا شدن است و کسانی که در برخی کشورها در مسیر تقوای الهی نیستند، مصیبت زیادی دارند.

محمدی با بیان اینکه در شعار روز عید بر نعمت هدایت خداوند شکر کردیم، یادآور شد: یکی از بزرگترین نعمات ولایت حق است و خوشبختانه در کره زمین تنها سرزمینی که بر اساس ولایت فقیه استوار است، ایران است و هیچ کجای دنیا دیده نمی شود.

وی با اشاره به فجایع عربستان سعودی، گفت: مردم باید شکر گذار وجود رهبری باشند به  طوریکه دوست و دشمن اذعان دارند مقام معظم رهبری سرآمد تمام رهبران دنیاست.

محمدی همچنین تصریح کرد: اگر ساختمان مصلای بزرگ همدان با همت مردم ساخته شود، در زمستان و تابستان چنین مراسماتی زیر سقف و با کمال آسایش و آرامش برگزار می شود.

امام جمعه همدان گفت: ظرفیت 45 هزار نفر برای زیر سقف نماز خواندن در این مصلی فراهم است و امید می رود با کمک مردم این پروژه به سرانجام برسد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن