Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس حاجی‌بابایی به لاریجانی نامه نوشت

حاجی‌بابایی به لاریجانی نامه نوشت

رییس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در نامه ای در نامه ای به دکترعلی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، خواستار پیگیری عدم  ابلاغ قانون برنامه ششم توسعه به دستگاه‌های ذیربط جهت اجرا و الزام دولت  به انجام تکلیف قانونی شد.

به گزارش "همدان نیوز"، حمیدرضا حاجی ­بابایی رییس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه در نامه ای به دکترعلی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، خواستار پیگیری عدم  ابلاغ قانون برنامه ششم توسعه به دستگاه‌های ذیربط جهت اجرا و الزام دولت  به انجام تکلیف قانونی شد، که متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر لاریجانی

رییس مجلس شورای اسلامی

با سلام و تحیت؛

پس از گذشت حدود سه ماه از تصویب و ابلاغ قانون برنامه پنج­ساله ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران، این قانون هنوز جهت اجرا به دستگاه­های ذی­ربط ابلاغ نشده است.

درسالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید ـ اشتغال، نام­گذاری شده است، تأخیر در ابلاغ و اجرای این قانون که مبتنی بر سیاست‌­های کلی برنامه ششم و سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی است، تحقق این دو سیاست مهم را با مشکل مواجه خواهد کرد. از طرفی این امر موجب بلاتکلیفی مردم و افراد ذی­نفع و به ­دنبال آن حجم انبوه مراجعات و مکاتبات آنها با دستگاه­‌های اجرایی مسئول و نمایندگان مجلس و همچنین بی­ ارزش شدن قانون خواهد شد.

بنا به مراتب فوق خواهشمند است به هر نحو که صلاح می­‌دانید، موضوع را پیگیری و دولت را به انجام تکلیف قانونی خود ملزم فرمایید.

حمیدرضا حاجی ­بابایی

رییس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن