Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس هنوز هم از برجام دفاع می‌کنند/ شهید همدانی سند افتخار همدان است

هنوز هم از برجام دفاع می‌کنند/ شهید همدانی سند افتخار همدان است

مسئول بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: با اینکه مقام معظم رهبری فرمودند از برجام دفاع نکنید اما هنوز از آن دفاع می کنند.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، سردار محمد جعفر اسدی در مراسم دومین سالگرد شهادت سرلشگر شهید حسین همدانی در حسینیه امام خمینی(ره) در ابتدای سخنان با بیان اینکه شهدا نیازی به جمع کردن ما دور هم ندارند، اظهار داشت: ما باید مسیر این شهدا را پیدا کنیم که مسیر سیدالشهداء است.

وی با اشاره به جنگ 40 ساله در میدان حق و باطل، خاطرنشان کرد: از زمان پیروزی انقلاب، گروهی علیه اسلام ناب بسیج شدند و در همان زمان معلمانی همچون آیت الله مدنی، کسانی را تربیت کردند که راهی جبهه شدند و این را مدیون علما هستیم.

سردار اسدی با بیان اینکه جبهه حق با حضور چنین انسان هایی پیروز شد، تصریح کرد: زمانی روزشماری می کردند و می گفتند تا مدتی دیگر حتی گندمی وجود نخواهد داشت که مردم گرسنه نمانند و هیچ عالمی نمی تواند حکومت کند.

وی ادامه داد: در زمانی که کره زمین بین شرق و غرب تقسیم شده بود و دانشمندان معتقد بودند دوران دینداری به پایان رسیده و مانع پیشرفت است و از سویی دیگر در داخل کشور در حوزه علمیه نیز این موضوع را مطرح می کردند که شیعه در اقلیت است، امام خمینی (ره) به میدان آمد.

هم رزم شهید همدانی با بیان اینکه امام فرمودند قرن آینده قرن اسلام است، یادآور شد: سربازان این امام حاج حسین ها هستند که باید به میدان بیایند.

سردار اسدی افزود: خط مقدم در زمان جنگ داخل کشور بود و امروز به آن سوی خاورمیانه رفته است.

وی به حمایت سوریه و بشار اسد از ایران در جنگ 33 روزه اشاره و تصریح کرد:شهید حسین همدانی از افرادی همچون بشار اسد دفاع می کرد که حمایت ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب را به همراه داشت.

سردار اسدی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند از برجام دفاع نکنید اما هنوز هم دفاع می کنند، گفت: بشار اسد خط مقدم را به سوریه برد و اگر در سوریه نمی جنگیدیم انفجارهای دیگر کشورها را باید در همدان و تهران و دیگر استانها می دیدیم.

وی با بیان اینکه شهید همدانی سند افتخار استان است، اظهار داشت: باید به چنین افرادی که از دوران نوجوانی اهل ایمان و مسجد بودند، افتخار کرد.

این فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: شهید همدانی وصیت کردند در زادگاه خود تدفین شوند و با اینکه رفت و آمد برای خانواده ایشان سخت است وصیت شهید را تمکین کردند.

سردار اسدی با اشاره به اینکه  شهدا دلواپس همرزمان خود هستند، یادآور شد: پنج یا شش ساعت پیش از شهادت شهید همدانی با ایشان بودیم و تأکید داشتند که نباید با هم به حلب برویم چون اگر اتفاقی بیفتد ما را ملامت می کنند که چرا با هم رفتیم؛ ایشان به استقبال شهادت رفتند.

وی با تأکید بر اینکه سردار همدانی یک ستون به شمار می رفت و حبیب بن مظاهری برای مقام معظم رهبری بود، گفت: نبود ایشان برای ما بسیار سنگین بود.

سردار اسدی با بیان اینکه قدرت انسان به اندازه همت اوست، اظهار داشت: شهدا با همت خود بالاترین درجه انسانی را به دست آوردند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن