Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس همدان باشگاه ورزشی بلااستفاده دارد و شهرستانها یک صدم امکانات را هم ندارند

همدان باشگاه ورزشی بلااستفاده دارد و شهرستانها یک صدم امکانات را هم ندارند

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان توجه بیشتری به شهرستانها داشته باشند گفت: در همدان باشگاه های بلااستفاده زیادی وجود دارد و این در حالی است که شهرستانها یک صدم، این امکانات ورزشی را ندارند.

 

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، حسن لطفی روز پنجشنبه در شورای اداری استان همدان که با حضور وزیر ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج در حال برگزاری می باشد، بیان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی نهایت دشمنی را با جامعه بشری می کنند و سعی به انزوا کشاندن ایران دارند که با وحدت و همدلی و تبعیت از رهبری این دسیسه ها بی اثر شده است.

وی یادآور شد: جامعه بشری دشمنان زیادی که نمونه آنها جهل و نادانی، ظلم و بی عدالتی، حوادث غیرطبیعی و طبیعی و بی عدالتی است را دارد و در مقابل تعلیم و تربیت، اخلاق و عمل به تعهد و پیمان از دوستان جامعه بشریت است.

نماینده رزن در خانه ملت ادامه داد: در حوزه تعلیم و تربیت رکن دوم آن یعنی توجه و تقویت حوزه تربیت بدنی باعث پویایی، خودباوری، نشاط و خودباوری در بشر شده است.

لطفی با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان توجه بیشتری به شهرستانها داشته باشند گفت: در همدان باشگاه های بلااستفاده زیادی وجود دارد و این در حالی است که شهرستانها یک صدم، این امکانات ورزشی را ندارند.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن