Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس سیلی‌های بعدی به آمریکا باید محکم‌تر باشد

سیلی‌های بعدی به آمریکا باید محکم‌تر باشد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان ابراز امیدواری کرد: سیلی‌های محکم‌تری برای فرود آمدن بر چهره پُر تکبر نظام سلطه در پیش‌رو باشد.

به گزارش "همدان نیوز"، حسن خانجانی موقر از اقدام به موقع و شجاعانه فرزندان انقلاب در سپاه پاسداران که اولین سیلی را بر گوش استکبار نواختند قدردانی کرد.

وی با بیان اوصافی که رهبر معظم انقلاب در خصوص شخصیت سردار سلیمانی بر شمردند اظهار داشت: تدبیر همراه با شجاعت باید همواره به عنوان دو ویژگی شاخص و ثابت هر مدیر و مسوول به عنوان سنگربان انقلاب وجود داشته باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان افزود: مدیران باید با پرهیز از هرگونه تظاهر، ریا و خودنمایی همه تصمیم ها و اقدام های خود را با اخلاص انجام دهند.

خانجانی موقر تاکید کرد: افراد در پذیرش مسوولیت ها، سیره و عملکرد شهیدان را الگو قرار داده و هیچگاه پست و مسوولیت ها موجب تقویت هوای نفس نشود.

وی با گرامیداشت روش و منش سردار شهید قاسم سلیمانی و جایگاه منحصر به فرد او در محور مقاومت اظهار داشت: این شهید در حیات خود منشأ خیر و برکت فراوان برای کشور، جهان اسلام و جهان بوده و هم شهادت او موجب به ثمر رسیدن مجاهدت ها و جانفشانی های تاریخ انقلاب شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن