Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس رقابت 150 نامزد انتخابات در جمعه سرنوشت‌ساز همدان

رقابت 150 نامزد انتخابات در جمعه سرنوشت‌ساز همدان

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: در حال حاضر 150 نامزد در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همدان با هم رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، مصطفی آزادبخت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم وظیفه ملی اسلامی و میهنی خود را انجام دهند، گفت: انقلاب برای مردم است و مردم همیشه با حضور خود در صحنه‌ها انقلاب را تثبیت و بیمه کردند.

وی اظهارکرد: مردم امروز بار دیگر با حضور پرشکوه خود در انتخابات برگ زرینی دیگری را به افتخارات خود اضافه خواهند کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه امیدواریم این انتخابات باعث حل بسیاری از مشکلات شود، تصریح کرد: حضور حداکثری برای نظام ما لازم و ضروری است و خیر و برکت  زیادی همراه خواهد داشت.

آزادبخت با اشاره به انصراف تعدادی از نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم در بعداز ظهر روز گذشته، یادآور شد: در حال حاضر 150 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حضور در مجلس با هم رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم بار دیگر حماسه‌ای بزرگ خواهند آفرید، خاطرنشان کرد: مردم استان همدان می‌توانند در یک هزار و 287 شعبه اخذ رأی حضور یافته و آراء خود را به صندوق‌های رأی بیندازند.

 رئیس ستاد انتخابات استان همدان درباره دستگاه احراز هویت، بیان کرد: این دستگاه‌ها بسیار پیشرفته و کاربردی است که با وارد کردن شماره ملی فرد رصد می‌شود که این فرد پیش از این رأی داده یا خیر که در سرعت انتخابات کمک کرده است.

آزادبخت با بیان اینکه 18 درصد دستگاه احراز هویت اضافه در اختیار فرمانداری‌ها قرار گرفته است، ادامه داد: انتخابات از ساعت هشت صبح شروع شده که مدت اولیه آن 10 ساعت است اما درصورت نیاز تمدید خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن