Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس شهریه‌های گران در مدارس مسئولان

شهریه‌های گران در مدارس مسئولان

وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: در مدارسی که مسئولان آموزش و پرورش سکاندار آن هستنند، مصادیق دریافت شهریه‌های گران وجود دارد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حمیدرضا حاجی‌بابایی درباره ابعاد مختلف اجرای طرح تعارض منافع در آموزش و پرورش با اشاره به اینکه این طرح اقدامی مثبت از سوز وزیر آموزش و پرورش است، اظهار کرد: مصادیق تعارض منافع در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش وجود دارد و به چند بخش محدود نمی‌شود.
او ادامه داد: در موضوع مدرسه‌داری، چاپ کتاب‌های کمک درسی، شرکت‌های خدمات رسان به آموزش و پرورش و بخش‌های دیگری از این قبیل مصداق تعارض منافع است و این موضوع از قبل هم وجود داشت.
وزیر اسبق آموزش و پرورش با اشاره به آثار منفی مدرسه‌داری مسئولان بیان کرد: در مواردی که مدیرکل یا معاون وزیر در آموزش و پرورش مدرسه‌ای تاسیس می‌کند، نرخ بالای شهریه، جذب بیشتر دانش آموزان و رونق مدرسه اش نسبت به دیگر مدارس را شاهد هستیم و همین ذینفع بودن آسیبی است که باید رفع شود.
حاجی‌بابایی گفت: در زمان وزارتم با مصادیق تعارض منافع در آموزش و پرورش مبارزه می‌کردم و اجازه اجرای آن را ندادم و امیدوارم در این دوره هم به طور جدی این کار دنبال شود./ باشگاه خبرنگاران جوان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن