Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس کمک قرارگاه خاتم‌الانبیاء به بهره‌برداری از پروژه‌های همدان

کمک قرارگاه خاتم‌الانبیاء به بهره‌برداری از پروژه‌های همدان

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: قرارگاه خاتم الانبیا به منظور تسریع در بهره برداری از پروژه‌های عمرانی ملی و استانی همدان وارد عمل می شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیا به منظور تسریع در بهره برداری از پروژه‌های عمرانی ملی و استانی همدان وارد عمل می‌شود، گفت: این اقدام حاصل جلسه‌ای فشرده با مسئولان بوده است.
حاجی بابایی از برگزاری جلسه ۳ ساعته کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با محمد خدابخش رئیس قرارگاه خاتم الانبیا خبر داد و گفت: در این جلسه فرمانده سپاه همدان، سرپرست معاونت عمرانی استانداری همدان، رئیس راه و شهرسازی، معاونت دانشگاه علوم پزشکی و مسئول قرارگاه بسیج سازندگی حضور داشتند.
وی تاکید کرد: پروژه‌های عمرانی ملی همدان شامل ایستگاه قطار، بیمارستان یک هزار تختخوابی، قطار شهری همدان، اتوبان همدان به غار علیصدر، جاده مسیر مراد بلاغی در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: اجرای رینگ سوم شهر همدان و مصلای همدان از موارد دیگری بود که در این نشست در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت: مقرر شد، قرارگاه خاتم الانبیا در تکمیل این پروژه‌های عمرانی ورود کند و پروژه‌های ملی و استانی که ناتمام هستند در مدت زمان کوتاه تکمیل و سایر پروژه‌ها نیز در اسرع وقت شروع و در مدت زمان معین به بهره برداری برسند./ مهر

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن