Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس مردم دیگر حرف کسی را قبول نمی‌کنند

مردم دیگر حرف کسی را قبول نمی‌کنند

رئیس مجلس گفت: مردم دیگر حرف کسی را ولو اینکه خوب باشد، قبول نمی‌کنند چرا که آنها عمل می‌خواهند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، محمدباقر قالیباف اظهار کرد: همه ما باید به این باور برسیم که مردم دیگر حرف کسی را ولو اینکه خوب باشد، قبول نمی‌کنند چرا که آنها عمل می‌خواهند. ما مسئولان هر کاری که انجام می‌دهیم در صورت موفقیت‌آمیز بودن به نام خود می‌زنیم و در صورت وجود اشکال، خواه ناخواه به پای دین ختم می‌شود.
قالیباف یادآور شد: ربع قرن است که با همه وجود درک کردم اگر کسی می گوید ارزشی و انقلابی هستم و می‌خواهم راه شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهم، باید قادر باشد کارآمدی دین در جامعه را به اثبات برساند، از این رو آن فرد اگر نتواند در جایی که قرار دارد این مهم را به انجام برساند به دین ظلم کرده است؛ دین امروز در مسند قدرت قرار گرفته و مسئولان باید هر آنچه را که در وجودشان است برای اثبات کارآمدی دین در جامعه انجام دهند و امروز دشمنان از ضعف در این موضوع بر علیه کشور استفاده می‌کنند.
وی با تأکید بر اینکه امروز رفتار ما در حوزه فرهنگ به رفتاری پیمانکاری تبدیل شده در صورتی که این کار باید از دل باشد، خاطرنشان کرد: فرهنگ کار دل است و کار گِل نیست، خیلی از مواقع کار فرهنگی را درگیر بروکراسی‌های غلط به جا مانده از گذشته کردیم و از سبک قدیم که حوزه علمیه پایه‌گذار آن بوده غفلت می کنیم. امروز کار فرهنگی ما از جنس ارتزاق کردن شده و موثر نیست.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن