Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس مردم در انتخابات ۱۴۰۰ فریب عوام‌فریبان را نمی‌خورند

مردم در انتخابات ۱۴۰۰ فریب عوام‌فریبان را نمی‌خورند

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: بعضی نامزدهای انتخابات ۱۴۰۰ با مشارکت حداقلی مردم در انتخابات شانس بیشتری برای پیروزی دارند و شانس بعضی دیگر با مشارکت حداکثری مردم افزایش می‌یابد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حسن لطفی در مورد انتخابات ۱۴۰۰ گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در آستانه انتخابات شرایط ما را سخت و در هاله‌ای از ابهام فرو برده است. بنابراین، شش ماه باقی مانده به انتخابات بسیار سرنوشت ساز است. اگر گشایش اقتصادی در کشور ایجاد شود، اقبال عمومی مردم به مشارکت در انتخابات را افزایش می‌دهد.
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «روند فعلی کشور برای حل مشکلات مردم کارساز نیست» گفت: مجلس یازدهم هم تا به اینجا کار نتوانسته اقدام خاصی در جهت رفع مشکل مردم انجام دهد. حضور یا عدم حضور مردم در انتخابات در شانس نامزدها تأثیرگذار است. به عبارت دیگر بعضی نامزدها با شرکت حداقلی مردم در انتخابات شانس کمتری برای پیروزی دارند و برعکس.
نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مورد «دولت جوان حزب الهی» گفت: سخنان رهبری غیرقابل شبهه است. همه ما مطیع ایشان هستیم. مشکلات مردم هم یک طرف ماجرا است. مردم همیشه پای کار بوده و هستند اما نکته اینجاست که مردم این روزها فکر می‌کنند پای کار بودنشان گره مشکلات کشور را باز نکرده است. نظر رهبری مبنی بر کاندیدای جوان به خاطر باز کردن گره‌های کشور است. مقام معظم رهبری خودشان رئیس جمهور بودند و می‌دانند که حل مشکلات مردم از مسیر جوانان می‌گذرد.
لطفی همچنین در مورد فعالیت احزاب در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: به نظرم، مردم از دوگانه‌های حزبی - جناحی عدول و عبور کرده‌اند. سلایق سیاسی در انتخابات ۱۴۰۰ تأثیرگذار نخواهد بود. در انتخابات مجلس یازدهم هم دیدیم که مردم در بعضی حمزه‌ها از جریان‌های سیاسی عبور کرده‌اند. مردم در ایران امروز شرایطی دارند که به عوام فریبان اعتماد نمی‌کنند. مردم در انتخابات ۱۴۰۰ بر اساس واقعیات رأی خواهند داد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن