Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس ایران زیر بار زور نمی‌رود

ایران زیر بار زور نمی‌رود

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها باید به طور دقیق اجرا شود و طرف مقابل ما باید بپذیرد که جمهوری اسلامی ایران زیر بار زور نمی‌رود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حمیدرضا حاجی‌بابایی با تاکید بر ضرورت اجرای دقیق قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران اظهار داشت: آمریکا از ابزارهای مختلف خود برای تحریم جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند و در مقابل، ایران هم باید از ابزارهای تاثیرگذار و تعیین کننده خود مانند غنی سازی اورانیوم و یا خروج از پروتکل الحاقی استفاده کند.
وی بیان کرد: سوال ما این است که چه تحریمی در دنیا باقی مانده است که آمریکا و کشورهای همسویش تاکنون علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال نکرده‌اند؟
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از افراد در داخل کشور می‌گویند که اگر ایران از ابزارهای خود در مقابل این کشورها استفاده کند، مشکلاتی برای کشورمان به وجود خواهد آمد که این اشکال به ما وارد نیست، بلکه به کسانی وارد است که ما را مجبور می‌کنند تا از این ابزارها استفاده کنیم.
حاجی بابایی با اشاره به اینکه بنده نمی‌گویم که ما باید کار غیرعقلانی انجام دهیم بلکه می‌گویم که باید از تمام ظرفیت‌هایمان برای تأثیرگذاری استفاده کنیم، ادامه داد: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها باید به طور دقیق اجرا شود و طرف مقابل ما باید بپذیرد که جمهوری اسلامی ایران زیر بار زور نمی‌رود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طرف مقابل هر کاری که می‌خواهد علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهد و ما هم باید از حقوق ملت مان دفاع کنیم و اجازه ندهیم که آنان بیش از این تحریم‌های ظالمانه خود را علیه کشورمان وضع کنند.
وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه به دنبال جنگ، درگیری و حاشیه سازی نیست و ما به دنبال صلح کامل با همه کشورهای دنیا به جز رژیم جعلی صهیونیستی هستیم. حرف اصلی ما آن است که در مقابل کسانی که با زورگویی‌های خود به دنبال آن هستند که مشکلات معیشتی را برای مردم ایجاد کنند، می‌ایستیم./ مهر

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن