Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس مجلس را نباید تخریب کرد/ نمایندگان هیچ منتی بر سر مردم ندارند

مجلس را نباید تخریب کرد/ نمایندگان هیچ منتی بر سر مردم ندارند

نماینده مردم ملایر در مجلس ضمن انتقاد از تشبیه مجلس به پادگان نظامی گفت: مجلس انقلابی مدال نوکری مردم را به گردن دارد و نباید آن را تخریب کرد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، احد آزادی خواه در نشست علنی مجلس شورای اسلامی، در تذکری با استناد به ماده (20) آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: کسی حق ندارد بگوید که من نسبت به سایرین نماینده‌تر هستم زیرا همه اختیار دارند و می‌توانند نسبت به مسائل اظهارنظر کنند.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مطابق ماده (20)آیین‌نامه داخلی مجلس رئیس قوه مقننه وظایف هفت‌گانه مشخصی دارد که باید انها را اجرایی کند.  
وی با اشاره به اینکه آقای صباغیان نماینده فعال و متدینی است، افزود: اما همه ما باید بدانیم امروزه از سوی افراد مختلفی مجلس شورای اسلامی مورد حمله قرار می‌گیرد، مجلس شورای اسلامی از سوی رهبر انقلاب به عنوان مجلس انقلابی نامگذاری شد و این در حالی است  که برخی تلاش می‌کنند برخلاف نظر ایشان مجلس را جلوه دهند.
آزادی‌خواه گفت: مجلس انقلابی با تصویب قانون اقدام راهبردی در مقابل تحریم‌های ظالمانه لرزه بر تن دشمنان و استکبار ایجاد کرد و دولت نیز مجبور به پذیرش اجرای این قانون شد.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم اظهار کرد: مجلس یازدهم برای مردم جان می‌دهد لذا نباید صداهایی از این مجلس بیرون رود که سبب آسیب شود؛ اینکه گفته شود مجلس شبیه پادگان است، درست نیست.
وی با اشاره به اینکه مجلس انقلابی مدال نوکری مردم را بر گردن دارد که این امر نشان می‌دهد این مجلس شبیه پادگان نظامی نیست، افزود: اینکه عده‌ای در هر مقامی صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند و اظهارنظر نادرست دارند، اقدام ناصحیحی است زیرا رسماً برای ضد انقلاب سوژه درست می‌کند.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: همگان شاهد هستند نمایندگان از ساعت 7 صبح در مجلس شورای اسلامی حاضر می‌شوند و 10 شب به خانه‌هایشان می‌روند و برای انجام وظایفشان هیچ منتی بر سر مردم ندارند؛ بدون شک از مدیریت آقای قالیباف تشکر می‌کنیم و انتظار می رود وظایف محوله برای اداره مجلس به خوبی انجام شود./ خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن