Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس برخی مسائل از سوی مدیران همدان جدی گرفته نمی‌شود

برخی مسائل از سوی مدیران همدان جدی گرفته نمی‌شود

نماینده ولی فقیه در همدان گفت: این گله‌مندی در استان وجود دارد که در برخی از موارد پیگیری‌ها آن طور که باید از مرکز صورت نمی‌‌‌‌گیرد و مسائل مورد نیاز، از طرف مسئولان استانی جدی گرفته نمی‌شود و نتیجه مورد نیاز کسب نمی‌شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، آیت الله حبیب الله شعبانی در دیدار با پرویز کرمی مشاور معاونت علمی رئیس جمهور با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان استان همدان، اظهار داشت: از مشکلاتی که در استان همدان با آن مواجه هستیم و باید در جهت رفع آن با استفاده از ظرفیت‌های ملی حرکت کنیم، ضعف در پیگیری‌ها و درخواست از مرکز است.

وی با بیان اینکه وابستگی به نفت، مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است، مطرح کرد: دنیای امروز، دنیای فکر و اندیشه است و در سراسر عالم این اندیشه و خلاقیت‌ها است که باعث ارزش افزوده می‌شود.
نماینده ولی فقیه در همدان با گلایه از خام فروشی‌ها در کشور، عنوان کرد: در داخل کشور حتی نفت را بدون انجام فعالیتی بر روی آن، به صورت خام فروخته می‌شود.
وی با اشاره به اینکه با مشکل خام فروشی در همدان نیز مواجه هستیم، گفت: همدان دارای ظرفیت‌های فراوانی همچون منبت‌کاری، گیاهان دارویی و حتی انیمیشن است اما آن طور که باید این موضوعات جدی گرفته نشده است.
امام جمعه همدان افزود: این گله‌مندی در استان وجود دارد که در برخی از موارد پیگیری‌ها آن طور که باید از مرکز صورت نمی‌‌‌‌گیرد و مسائل مورد نیاز، از طرف مسئولان استانی جدی گرفته نمی‌شود و نتیجه مورد نیاز کسب نمی‌شود.
وی با بیان اینکه باید جوانان و افراد تحصیل کرده را با مباحث کارآفرینی آشنا کرد، مطرح کرد: بسیاری از جوانان ما با سال‌ها تحصیل، پس از فارغ التحصیلی به دنبال شغل و کارمندی هستند، در حالی که باید چگونگی تولید ثروت و راه کارآفرینی را در جامعه و به خصوص برای قشر جوان و تحصیل کرده آموزش دهیم.
شعبانی با تاکید بر اینکه مسائل علمی نباید متاثر از مباحث سیاسی قرار گیرد، گفت: پیشرفت علمی کشور آنقدر دارای اهمیت است که نباید به هیچ وجه متاثر از مباحث سیاسی باشد و ضروری است که با قدرت و قوت این مسیر پر خیر و برکت را نسل جوان طی کنند./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن