Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس مدیران دولت آینده باید پاکدست باشند

مدیران دولت آینده باید پاکدست باشند

رئیس ستاد مردمی حامیان آیت‌الله رئیسی در همدان گفت: باید در انتخاب مسئولان و وزرا در دولت آینده، پاکدستی مورد توجه قرار بگیرد تا با حضور چنین افرادی در رأس امور، شاهد عملکرد مناسبی باشیم

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، غلامرضا زاهری در آیین افتتاحیه ستاد مرکزی حامیان آیت‌الله رئیسی در همدان با بیان اینکه مردم ولایتمدار ایران در تمام بزنگاه‌ها در صحنه حضور داشتند، اظهار کرد: مردم با حضور خود در صحنه‌های مختلف، خط بطلانی بر برنامه‌های دشمنان زدند و در صحنه انتخابات نیز همچون گذشته حضور پرشوری خواهند داشت.

وی با بیان اینکه برخی می‌گویند که چرا آقای رئیسی در قوه قضاییه فعالیت خود را ادامه نمی‌دهد و به دنبال ریاست جمهوری است، خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که پیشگیری بهتر از درمان است و در پاسخ به این افراد باید گفت که ایشان به دنبال این هستند که افراد درستکار، سالم و دلسوز نظام و انقلاب را به کار بگیرند تا مشکلات کاهش یابد.

زاهری با اشاره به اینکه مردم اگر عصبانی هستند از بی‌کفایتی برخی مسئولین است، خاطرنشان کرد: باید در انتخاب مسئولان و وزرا، پاکدستی مورد توجه قرار بگیرد تا با حضور چنین افرادی در رأس امور، شاهد عملکرد مناسبی باشیم.

وی با تأکید بر اینکه انتخاب درست منجر به ثمره درستی خواهد شد، اظهار داشت: امروز نباید احساسی عمل کرد و باید با تعقل در انتخابات شرکت کرد تا بتوانیم فردی را انتخاب کنیم که ثمره این انتخاب لبخند رضایت مردم باشد و در آینده افسوس نخوریم.

زاهری با اشاره به اینکه ستادهای مختلفی در استان همدان به تبع سراسر کشور شکل گرفته است، اظهار کرد: همانطور که آیت‌الله رئیسی در سخنان خود مطرح کرده، ایشان ستادی ندارند و تمام ستادهای ایجاد شده مردمی هستند.

وی با بیان اینکه هر خانه یک ستاد است، یادآور شد: اعتقاد ما نیز این است که هر تلفن همراه یک ستاد است؛ تمام دوستداران نظام و کسانی که می‌خواهند تغییرات مثبتی در کشور اتفاق بیفتد دست به دست هم داده‌اند تا بتوان انتخاب خوبی در انتخابات داشت.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن