Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس مذاکرات تا زمان عدم آزادسازی تبادلات ارزی فروش نفت بی نتیجه است

مذاکرات تا زمان عدم آزادسازی تبادلات ارزی فروش نفت بی نتیجه است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: محو رژیم صهیونیستی از آرمان های نظام اسلامی حذف نشده است.

به گزارش "همدان نیوز"، احمدحسین فلاحی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 22 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با اشاره به تجاوز و جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به مستشاران نظامی در سوریه و شهادت دو تن از نیروهای سپاه پاسداران، گفت: پاسخ شب گذشته جریان مقاومت کمترین پاسخ بود و به طور قطع نظام اسلامی ده ها برابر پاسخ خواهد داد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی بداند که محو این رژیم از آرمان های نظام اسلامی حذف نشده و به نفع اوست دیرتر بهانه به دست نظام اسلامی بدهد و از رزمندگان مقاومت می خواهیم که پاسخ دندان شکن به این رژیم جعلی و غده سرطانی را در اسرع وقت بدهند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس یازدهم افزود: حرکت قرون وسطایی رژیم آل سعود در گردن زدن 80 نفر در یک روز  که در سکوت رسانه ای البته مدبرانه و جانبدارانه رژیم دروغین حقوق بشر، شکل گرفت محکوم می شود؛ تجاوز این رژیم کودک کش به یمن وارد هشتمین سال خود شده و این جنایات از سوی غربیان مدعیان حقوق بشر و دفاع از حقوق ملت در داخل، محکوم نشد و امروز ملت مظلوم و در عین حال قهرمان یمن در سخت ترین شرایط زندگی می کنند که واکنش مجلس و دولت کمترین انتظاری بود که برای حمایت از این مردم مظلوم می رفت.

فلاحی یادآور شد: مذاکرات هسته ای که سیاست نظام از اولین روزهای مذاکرات ادامه فعالیت های هسته ای و تلاش برای پیشرفت هسته ای و در عین حال تعامل با نهادهای بین المللی بوده و دولت واگرای قبلی هم باید این مسیر را می رفت اما با سیاست منفعل امتیازات زیادی به دشمن داد و مذاکرات بی نتیجه و برجام بی فرجام را به دنبال داشت.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مذاکره کنندگان باید بدانند همانطور که مجلس با تصویب قانون اقدام راهبردی دست آنان را پر کرده است نقش مجلس را نادیده نگیرند و از توان مجلس استفاده کرده و تا زمانی که آمریکا عملا لغو تحریم ها آن هم با تصویب کنگره و آزادسازی تبادلات ارزی فروش نفت را نپذیرد مذاکرات بی نتیجه است و آنطور که دولت بیان کرده نباید سرنوشت کشور را به مذاکرات گره زد چرا که دستور رهبر معظم انقلاب خنثی سازی تحریم ها و دور زدن آنها است.

وی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی جامعه، افسارگسیختگی و هرج و مرج روزانه در افزایش قیمت ها پذیرفته نیست، تصریح کرد: دولت در قالب تعزیرات و قوه قضائیه موظفند بازار را کنترل و برخی حرکت های به هم ریختن نظم را جرم انگاری کنند و اجازه ندهند عده ای زالو صفت هر روز با زندگی مردم و امنیت نظام اسلامی بازی کنند؛ ما به عنوان وکلای ملت می خواهیم با ایجاد سامانه های دقیق و کنترل درست از بازی با معیشت مردم جلوگیری کنید.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس یازدهم افزود: مجلس ضمن تلاش بر تصویب بودجه ای به نفع مردم به ویژه محرومان از دولت می خواهد در ساماندهی ارز ترجیحی و توجه به معیشت مردم مُر قانون را رعایت کند.

فلاحی خطاب به وزیر نیرو، گفت: همدان جزو شهرهای تنش آبی است و 14 سال است که انتقال آب به این شهر و 10 شهر دیگر محقق نشده در این رابطه نیاز است دولت و سازمان برنامه و بودجه به اختصاص بودجه لازم برای تکمیل انتقال آب به همدان اهتمام جدی داشته باشند./ خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن