Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس فضای اعتراض در دانشگاه‌های کشور همیشه فراهم بوده است

فضای اعتراض در دانشگاه‌های کشور همیشه فراهم بوده است

مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر فراهم بودن فضای اعتراض در دانشگاه‌های سراسر کشور، گفت: برگزاری تجمع در فضای دانشگاهی سابقه مکرر دارد و ما هم طی دوران دانشجویی تجمعات اعتراضی بسیاری برگزار کردیم.

به گزارش "همدان نیوز"، هادی بیگی‌نژاد با بیان اینکه در دانشگاه ها فضای اعتراضی مکرر بوده اما فضای آشوب نبوده است، اظهار کرد: هر جا اعتراضی بوده به آن توجه کردند اما زمانی که اعتراضات به آشوب کشیده شود، با آن برخورد می شود.

وی با بیان اینکه سوءاستفاده از فضای اعتراض و تجمعات اعتراضی جای گلایه دارد، افزود: طی چند سال اخیر تجمعات اعتراضی بسیاری مقابل مجلس شورای اسلامی شکل گرفته که در بسیاری موارد به آنها رسیدگی شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده دو تا از این تجمع ها شامل تجمع اعتراضی کامیونداران و کارمندان مخابرات که از بخش دولتی به بخش خصوصی واگذار شده بود را رسیدگی و دنبال کردم به طوریکه تصویب لایحه حمایتی از کامیونداران معترض نشان‌دهنده توجه و رسیدگی به اعتراضات است.

وی در بخش دیگری با اشاره به سوءاستفاده دشمنان از شبکه های اجتماعی اینستاگرام و واتساپ در حوادث اخیر، اظهار کرد: این فضاها به علت اینکه بستر هماهنگی اغتشاشات، به آتش کشیدن اماکن و کشته شدن تعدادی از جوانان ما بود، مسدود شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه مطرح کرد: فعلاً تصمیم بر تداوم فیلتر این پیام رسان ها است و تاکنون تصمیم جدیدی برای رفع فیلتر واتساپ و اینستاگرام گرفته نشده است.

وی با تأکید بر ضرر و زیان کسب و کارهای مجازی طی روزهای اخیر بیان کرد: با سوءاستفاده از این فضا در حق کسب و کارهای مجازی ظلم شد و فعلاً تنها راه این است که در فضای داخلی هم چنین فضایی برای کسب و کارها ایجاد شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن