Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس انتقاد امام جمعه همدان از عدم استفاده بهینه اماکن فرهنگی

انتقاد امام جمعه همدان از عدم استفاده بهینه اماکن فرهنگی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: ظرفیت‌های فرهنگی‌ استان همدان احتکار شده است و اماکنی در شهر داریم که با میلیاردها تومان اعتبار، هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌شود.

به گزارش "همدان نیوز"، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی امروز در شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار داشت: با حقیقت جامعه فاصله زیادی دارد و باید با فضاسازی جدید نگذاریم دشمنان در جوانان ما نفوذ کنند.

وی با بیان اینکه سرگرمی های جوانان و فضاهای هیجانی باید تقویت شود، عنوان کرد: نیاز امروز ما در جامعه حرکت به سمت تربیت فرهنگی دانش آموزان است.

وی با اشاره به اینکه باید فضای صمیمی برای گفت و گوی جوانان به صورت تخصصی دختر و پسر طراحی شود، گفت: اردوگاه‌ها باید مکانی با نگاه تربیتی و فرهنگی باشند که بخشی از آن مربوط به سخت‌افزار است و الگوهای متفاوتی برای آن داریم.

امام جمعه همدان تاکید کرد: ظرفیت‌های فرهنگی‌ استان همدان احتکار شده است و اماکنی در شهر داریم که با میلیاردها تومان اعتبار، هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌شود.

وی به استفاده از ساختمان های اداری بدون کاربرد در ایجاد فضایی برای کارهای فرهنگی اشاره کرد و افزود: ساختمان‌ها متعلق به نهادهایی است که به خرابه تبدیل شده‌اند و این دستگاه‌ها باید کاری کنند که مجموعه‌ها برای نوجوانان به کار گرفته شوند.‌

امام جمعه همدان از اداره کل ورزش و جوانان خواست تا با تبدیل این فضاها به باشگاه ورزشی، زمینه های خالی کردن هیجانات جوانان را فراهم کند و اظهار داشت: همه این اماکن متعلق به مردم است و باید بستر را برای این امر فراهم کنیم.

وی همچنین از تصویب 200 میلیارد تومان برای اردوگاه‌های دانش آموزی خبر داد و تاکید کرد: باید با استفاده از این فرصت اردوگاه‌های دانش آموزی استان را مجهز کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن