Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس اعلام ۳ مورد ترک‌فعل به دادستانی اسدآباد

اعلام ۳ مورد ترک‌فعل به دادستانی اسدآباد

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات موجود کشور ترک‌فعل دستگاه‌ها بوده که موجب آسیب به مردم به لحاظ هدررفت بیت المال و معطلی در کار می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز"، کیومرث سرمدی‌واله اظهار کرد: قول داده‌ایم موضوع ترک فعل ‌ها را پیگیری کنیم و اینکه یک پروژه ۱۰ یا ۱۵ ساله رها و برای اتمام آن سهل انگاری شده و اکنون که می‌خواهیم این پروژه را به اتمام برسانیم به هزینه بالایی نیاز دارد و با ضرر و زیان بسیاری مواجه هستیم، باید جوابگو باشند که چرا اینگونه پروژه‌ها تاکنون رها شده باقی مانده و پیگیری نداشته اند.

وی با بیان اینکه تاکنون در اسدآباد سه مورد از ترک فعل ها را به دادستانی شهرستان و نیز اصل ۹۰ نامه زده‌ایم که پیگیری شوند، افزود: یکی از این موارد کوتاهی در پروژه کنارگذر اسدآباد بوده که این کوتاهی ها موجب به طول انجامیدن ۱۲ ساله این پروژه شهرستان شده این در حالیست که این پروژه با هزینه‌های بسیار کمتری با پیگیری لازم خیلی زودتر از هم اکنون قابل اتمام و تکمیل بوده است.

سرمدی‌واله تصریح کرد: در حال حاضر تأخیر در اتمام این پروژه موجب شده اکنون که می‌خواهیم این طرح را به اتمام برسانیم و پنج درصد اشکالات طرح را مرتفع کنیم، به صرف هزینه‌ای افزون بر ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت خاطرنشان کرد: باید در رابطه با ترک فعل و کوتاهی از ناحیه استان، شهرستان و یا منطقه بررسی لازم انجام و پیگیری شود ضمن اینکه قصد ما متهم کردن نیست.

سرمدی‌واله پروژه استخر شنای مجموعه سردار شهید قاسم سلیمانی اسدآباد را یکی دیگر از ترک فعل‌ها در این شهرستان برشمرد که برای پیگیری ترک‌فعل این طرح نامه آن به دادستانی و اصل ۹۰ ارسال شده است.

وی ادامه داد: پروژه استخر شنای شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در سال ۹۸ با ایرادات فنی افتتاح می‌شود و با همان ایرادات باقی می‌ماند و اکنون بیش از سه سال است که برای مرتفع شدن این ایرادات فنی تلاش داریم و امیدواریم در ماه آینده به صورت صددرصدی به دور از هر گونه افتتاح نمادین به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس بیان کرد: مالیات مجموعه صبانور سهم استان همدان از سال ۹۷ به بعد به حساب استان کردستان واریز می‌شد که با پیگیری لازم بخشی از این مالیات را به استان همدان بازگرداندیم.

وی ادامه داد: مجاب شده‌اند که بخشی از ۱۵۰ میلیارد تومان که مطالبه ما از سال ۹۷ به بعد تا اوایل سال ۱۴۰۰ بوده است را به حساب سازمان مالیاتی استان‌همدان واریز کنند و این واریزی ها ادامه دارد و این حق را باید برگرداندیم.

سرمدی‌واله گفت: به عنوان یک ترک فعل باید پیگیری شود ۱۵۰ میلیارد تومان که در این سال‌ها به حساب کردستان واریز می‌شده است اگر در  همان زمان طی این سه سال به حساب استان همدان واریز می‌شد چه مشکلاتی در  عمران و آبادانی و توسعه استان قابل مرتفع شدن بود؟ چرا کوتاهی و ترک فعل شده است؟/ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن