Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی ارتباطی به طرح صیانت ندارد

فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی ارتباطی به طرح صیانت ندارد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از عدم ارتباط فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی و طرح صیانت از فضای مجازی خبر داد و گفت: تصمیم فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی در بحث اجرا و شورای عالی امنیت ملی گرفته شده و مجلس در آن دخالتی نداشته است.

به گزارش "همدان نیوز"، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی پیرامون وضعیت فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی در یک ماه اخیر، اظهار کرد: تصمیم‌گیری در رابطه با فیلترینگی که در حال حاضر بر روی شبکه‌های اجتماعی اعمال شده است، ربطی به مجلس و قانون ندارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این تصمیم در بحث اجرا و شورای عالی امنیت ملی گرفته شده و مجلس در آن دخالتی نداشته است.

فلاحی خاطرنشان کرد: این نهادها تا زمانی که بحث ‌امنیت جامعه را درنظر بگیرند و احساس امنیت نکنند، ممکن است فیلترینگ را ادامه دهند.

وی در رابطه با ارتباط فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی با طرح صیانت از فضای مجازی و اظهارات نمایندگان پیرامون ادامه فیلترینگ یا رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی، مطرح کرد: طرح صیانت از فضای مجازی هنوز تصویب نشده و فیلترینگی که الان وجود دارد، ربطی به این قانون ندارد./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن