Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس طرح جامع شهری همدان تا پایان آبان ماه به سرانجام می‌رسد

طرح جامع شهری همدان تا پایان آبان ماه به سرانجام می‌رسد

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس وعده داده شده توسط اداره کل مسکن و شهرسازی تا پایان آبان ماه کارهای مربوط به طرح جامع شهر همدان را به پایان می‌رسد.

به گزارش "همدان نیوز"، حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی اظهار داشت: در طرح جامع شهر همدان که در دولت قبل مصوب شده است، حدود 500 ایراد و اشکال وجود داشت که این طرح با کمک تیم‌های متخصص نیروهای مردمی مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از بررسی این تیم جامع، جلساتی با وزارت مسکن و شهرسازی برگزار شد که به دلیل اشکالاتی که در طرح وجود داشت، برای اصلاح بازگردانده شد و طرح جامع اولیه اجرا نشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی‌ با بیان اینکه در حال حاضر اشکالات طرح جامع اول برطرف شده است، گفت: آن طور که اداره مسکن و شهرسازی ‌قول داده، قرار است تا پایان آبان ماه، کار طرح جامع را تمام کنند.

فلاحی با تاکید بر اینکه نگاه ما تخصص‌گرایی و شایسته سالاری در ارائه طرح‌هایی مانند طرح جامع است که آینده شهر را تضمین می‌کند، عنوان کرد: کارهای سیاسی و شتابزده و بدون کارشناسی به نقشه آینده شهر آسیب می‌زند و اموال بیت‌المال را ضایع می‌کند.

وی در بخش دیگری از گفت‌و‌گو به اجرای طرح مسکن ملی در همدان اشاره کرد د گفت: همدان جزو استان‌های آخر در ساخت مسکن ملی است و به خاطر کمبود زمین، روند ساخت مسکن ملی دچار کندی شده است.

فلاحی با تاکید بر اینکه باید کمک کنیم تا مسئله تامین زمین مسکن ملی در شهر همدان حل شود، اظهار داشت: تعدادی مسکن محرومین از پروژه مسکن مهر معطل مانده در همدان و فامنین وجود دارد که پیگیر حل مشکلات آن با همکاری ستاد فرمان امام (ره)، سازمان‌های مردم نهاد و خیرین، هستیم./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن