Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس ثروت‌اندوز و سرمایه گذار در جمهوری اسلامی نباید مسئول باشد

ثروت‌اندوز و سرمایه گذار در جمهوری اسلامی نباید مسئول باشد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فروش روزانه نفت در ماه قبل به یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه رسید، گفت: بیشترین میزان نفت نسبت به چند سال گذشته فروخته شد.

به گزارش "همدان نیوز"، حمیدرضا حاجی‌بابایی اظهار داشت: حرکاتی که در سه ماهه اخیر بر ایران گذشت نه به دلیل ضعف بلکه به سبب قدرت و قوت انقلاب اسلامی بوده، یعنی دشمن به این جمع‌بندی رسیده که دیگر نمی‌تواند مقابل نظام ایران بایستد و با ما مبارزه کند پس تنها یک راه دارد و آن هم از راه داخل وارد شوند.

وی با بیان اینکه اگر دشمن متوجه می‌شد که وضع ایران در سراشیبی قرار دارد هیچ حرکتی نمی‌کرد افزود: اقتصاد ایران اقتصاد قدرتمندی است ولی وضعیت معیشتی که در کف روی آب اقتصاد ما قرار دارد وضع خوبی ندارد که این دلایل مختلفی دارد و به سرعت بر آن مشکلات فائق می‌شویم. 

 بیشترین میزان نفت نسبت به چند سال گذشته فروخته شد 

حاجی‌بابایی عنوان کرد: براساس فعالیت‌های اقتصادی قدرتمندانه در کشور در ماهی که گذشت با وجود آمریکا و تمام توطئه‌های بین‌المللی که ‌علیه ما شکل گرفت موفق شدیم نسبت به چند سال گذشته بیشترین میزان نفت را بفروشیم و در این راستا به میزان یک میلیون و 200 هزار بشکه نفت فروخته شد که این رقم غیر از یک میلیون دلار فرآورده نفتی و یک میلیون دلار صادرات گاز است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی پر قدرت در دنیا حرفی برای گفتن دارد افزود: مسائل اخیر درست در زمانی اتفاق افتاد که ایران در برجام در حال موفقیت بود.

ثروت‌اندوز و سرمایه گذار در جمهوری اسلامی نباید مسئول باشد

حاجی بابایی اظهار داشت: انقلابی کسی است که یک نفر را به انقلاب خوش‌بین و غیرانقلابی کسی است که یک نفر را به واسطه‌های مختلف ثروت اندوزی، فرزند، ماشین آخرین مدل، زندگی لوکس و غیره نسبت به انقلاب بدبین می‌کند. مسئول در جمهوری اسلامی ایران باید زیاد کار کند و کم بخورد و اگر کوچکترین سوء استفاده‌ای کند بزرگترین و بالاترین ضربه را به نظام و انقلاب اسلامی می‌زند.

وی اظهار داشت: انقلابی کسی است که همانند شهید سلیمانی هر آنچه دارد را فدای انقلاب ‌کند و غیرانقلابی نیز کسی است که همه چیز را فدای خود می‌کند ولو با نماز شب خواندن، در جمهوری اسلامی هر کسی می‌خواهد ثروت‌اندوزی و سرمایه‌گذاری کند حق دارد ولی این فرد نباید مسئول جمهوری اسلامی باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حرکت‌هایی که در جامعه شکل می‌گیرد ساماندهی شده است و لازم است تا در بخش‌هایی مظلوم باشیم و تحمل کنیم چرا که مردم گام به گام متوجه شدند که حق با کیست.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن