Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس عدم استقبال مردم از فراخوان‌های ضدانقلاب، کام دشمنان را تلخ کرد

عدم استقبال مردم از فراخوان‌های ضدانقلاب، کام دشمنان را تلخ کرد

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: عدم استقبال مردم از فراخوان‌های ضدانقلاب برای تجمعات خشونت‌آمیز و آشوب طلبانه و کشاندن مردم به خیابان‌ها، کام دشمنان را تلخ کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، حجت السلام احد آزادی‌خواه با تاکید بر لزوم برخورد قانونی دستگاه قضا با اغتشاشگران و آشوبگران اظهار کرد: اتفاقاتی که اخیراً در کشور افتاد و برخی از کشورها چون رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی که هیچ زمانی از هیچ اقدامی علیه جمهوری اسلامی دریغ نکرده‌اند، امروز در قالب شعارهای واهی و بی اساس اذهان برخی از مردم را به هم ریختند؛ اگر چه مردم از اتفاقات کشور ناراحت باشن،د اما سعودی‌ها، صهیونیست‌ها و دشمنان نباید ذوق زده شوند چون مردم ما هوشیارتر از این حرف‌ها هستند.

وی با اشاره به شکست دشمنان در حوادث اخیر افزود: عدم استقبال مردم از فراخوان‌های ضدانقلاب برای تجمعات خشونت‌آمیز و آشوب طلبانه و کشاندن مردم به خیابان‌ها، کام سعودی‌ها را تلخ نگه داشت و خواب آشفته آن‌ها را جور دیگری تعبیر کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: در حوادث اخیر برخی از افراد، منتقد بودند و انتقادشان را بیان می‌کردند و اقدامات خرابکارانه‌ای هم نداشتند و انتقادشان مسالمت‌آمیز بود لذا مجلس، قوه قضائیه و دولت نباید این‌ها را به حساب دشمنی بگذارد و باید به حساب یک عده جوانی که به برخی از اتفاقات داخلی منتقد هستند بیاورد. این‌ها فرزندان ما هستند و ما این جوانان را بیگانه از خودمان نمی‌دانیم و باید تلاش کنیم تا مشکلاتشان حل شود.

آزادی‌خواه با تاکید بر لزوم برخورد قانونی قوه قضائیه با آشوبگران و اغتشاشگران، گفت: اگر فردی با سرکردگی و  با یک فرآیندی که مقر فرماندهی آن، آن سوی مرزهاست به خیابان بیاید و گاهی از سلاح سرد و گاهی از سلاح گرم استفاده کند و جان و مال و امنیت جامعه و مردم را به خطر بیاندازد و قصد تشویش اذهان و محاربه داشته باشد، قوه قضائیه باید طبق قانون این‌ها را به اشد مجازات برساند و اجازه ندهد آرامش و امنیت اجتماعی مردم به مخاطره بیافتد./ فارس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن