Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس پیش ثبت نام ۳۰۷ نفر در استان همدان برای شرکت در انتخابات مجلس

پیش ثبت نام ۳۰۷ نفر در استان همدان برای شرکت در انتخابات مجلس

استاندار همدان گفت: طی سه روز ابتدای پیش ثبت‌نام انتخابات، تعداد ۳۰۷ نفر در این استان اقدام کرده‌اند که ۸۳ نفر از این تعداد را بانوان و ۲۲۴ نفر را آقایان تشکیل می دهند.

به گزارش "همدان نیوز"، علیرضا قاسمی‌فرزاد از افرادی که با آغاز فرایند ثبت‌نام اولیه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با احساس مسئولیت برای تحقق راهبردهای چهارگانه رهبر حکیم انقلاب اسلامی یعنی (امنیت- سلامت- رقابت و مشارکت) برای برپایی انتخاباتی پرشور گام برداشته و اقدام به پیش ثبت نام کرده‌اند، قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: بیشترین متقاضیان ثبت‌نام به ترتیب در حوزه‌های انتخابیه همدان و فامنین با ۱۱۷ نفر، ملایر ۴۸ نفر، بهار و کبودرآهنگ ۴۴ نفر، نهاوند ۳۲ نفر، اسدآباد ۲۵ نفر، رزن و درگزین ۲۰ نفر و تویسرکان ۲۰ نفر است.

استاندار همدان افزود: تعداد ۶ نفر از ثبت‌نام کنندگان مشمول بند "ب" ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

قاسمی‌فرزاد از تمامی جریان‌های سیاسی، نخبگان، فرهیختگان، شایستگان، صاحبان صلاحیت در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی معتقد به آرمانها و گفتمان انقلاب اسلامی دعوت کرد تا در این رزمایش بزرگ سیاسی در برابر القائات ناامید کننده دشمن ایفای نقش کرده و با ثبت نام خویش فضای رقابتی و پرنشاط سیاسی را فراهم آورند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن