Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان ماندگار است

جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان ماندگار است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: در آستانه جهانی شدن هگمتانه، جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان ماندگار است.

به گزارش "همدان نیوز"، حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان ماندگار است  اظهار کرد: این جشنواره از برنامه‌های مهم فرهنگی استان به شمار می‌رود که از سالیان دور در همدان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش زیادی برای برگزاری این جشنواره در همدان صورت گرفته است افزود: در سال ۱۴۰۲ نیز این جشنواره با قوت در سطح استان برگزار خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در بخش دیگر با بیان اینکه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صحبت‌هایی مبنی بر تاکید بر برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان شده است یادآور شد: همچنین استاندار همدان نیز تاکید بر برگزاری جشنواره دارد از همین رو هماهنگی خوبی بین استان و وزارتخانه در رابطه با اجرای این پروژه بزرگ به وجود آمده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از اصحاب قلم، رسانه و فرهنگ درخواست دارم کمک کنند تا این رویداد مهم در پایتخت تاریخ و تمدن آن هم در آستانه جهانی شدن هگمتانه به عنوان یک مولفه مهم فرهنگی اجرا شود.

حاجی‌بابایی با تاکید بر اینکه این جشنواره در همدان ماندگار است و به جایی نرفته بود که بخواهد برگردد متذکر شد: از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار همدان که نهایت همکاری را در برپایی این رویداد بزرگ در همدان دارند تشکر می‌کنم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن