Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی سرپرست دانشگاه صنعتی همدان معرفی شد

سرپرست دانشگاه صنعتی همدان معرفی شد

دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، دکتر حسن ختن لو را به سمت سرپرست دانشگاه صنعتی همدان منصوب کرد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در این حکم انتصاب خطاب به دکتر ختن لو آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه صنعتی همدان منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب اعضای هیئت علمی دانشگاه، امکانات و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری، رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، اهتمام ورزید.

دکتر حسن ختن لو متولد ۱۳۵۲ همدان و دانشیار پایه ۲۷ گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه بوعلی سیناست. وی راهنمایی و مشاوره بیش از ۵۰ پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد وچاپ و ارائه بیش از ۸۰ مقاله علمی در مجلات و کنفرانس‌های معتبر داخلی و بین المللی را دارا می‌باشد.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به معاون پژوهشی دانشگاه بوعلی سینا، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه بوعلی سینا، ریاست بنیاد نخبگان استان همدان، راه اندازی و ریاست مرکز رشد فناوری اطلاعات همدان، عضو هیأت اجرایی جذب دانشگاه بوعلی سینا وعضویت در چندین انجمن و کمیسیون دائمی هیأت امنا اشاره کرد.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه ای ضمن پذیرش استعفای دکتر محمود نیلی از ریاست دانشگاه صنعتی همدان، از خدمات و تلاش‌های وی در مدت زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن