Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی انجام 253 عمل کاشت حلزون در همدان

انجام 253 عمل کاشت حلزون در همدان

رئیس مرکز کاشت حلزون شنوایی غرب کشور از انجام ۲۵۳ عمل کاشت حلزون‌شنوایی در مرکز کاشت حلزون‌شنوایی غرب کشور خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، دکتر فرهاد فراهانی از انجام عمل کاشت حلزون‌شنوایی در مرکز کاشت حلزون شنوایی غرب کشور خبر داد و افزود: اسفندماه سال ۹۲ اولین عمل کاشت حلزون‌شنوایی در همدان انجام شد و تاکنون ۲۵۳ عمل انجام شده است.

وی با بیان اینکه امسال نیز با ورود پروتز کاشت حلزون شنوایی در استان انجام می‌شود گفت: در انجام این عمل مشکلی نیست و تنها منتظر پروتز هستیم.

رئیس مرکز کاشت حلزون شنوایی غرب کشور  با بیان اینکه امسال فعلا عمل کاشت حلزون شنوایی انجام نشده است خاطرنشان کرد: سال گذشته تقریبا ۵۰ عمل انجام شد.

وی  با اشاره به اینکه تقریبا ۵۰ نفر در انتظار کاشت حلزون شنوایی هستند و به ترتیب در لیست انتظار قرار می‌گیرند تا عمل آنها انجام شود بیان کرد: کرونا تاثیری بر کاشت حلزون شنوایی نداشته و باید پروتز وارد شود.

دکتر فراهانی با بیان اینکه باید تامین اعتبار شود و پروتزها خریداری و وارد استان شود تا کاشت انجام گیرد عنوان کرد: خوشبختانه تاکنون مشکل مالی در انجام این عمل نداشتیم و خیرین نیز همواره کمک خوبی داشتند.

وی تاکید کرد: خیرین سلامت  به ویژه بنیاد "بخشش" کمک خوبی داشته‌اند و به همین خاطر خوشبختانه مشکل مالی نداریم و بیشتر منتظر پروتز هستیم که امیدواریم تامین شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن