Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی پذیرش دانشجوی phd در دانشکده طب سنتی همدان

پذیرش دانشجوی phd در دانشکده طب سنتی همدان

مدیر گروه آموزشی طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی همدان از پذیرش دانشجو در مقطع phd در رشته طب سنتی خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر مامک هاشمی با اشاره به راه‌اندازی رشته طب سنتی در مقطع phd اظهار داشت: خوشبختانه بعد از سال‌ها تلاش و پیگیری مسئولین دانشگاه، موفق به اخذ مجوز راه‌اندازی رشته طب سنتی در مقطع  phd شدیم.

وی با بیان اینکه این رویکرد پس از سال‌ها در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رقم خورده است گفت: وزارت متبوع به دلایل متعددی طی سال‌های اخیر از اعطای مجوز این رشته به دانشگاه‌ها خودداری می‌کرد.

مدیر گروه آموزشی طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های مسئولین دانشگاه در سال گذشته مجوز راه ا‌ندازی این مقطع‌رشته در دانشگاه اخذ شد و در نخستین آزمون که طی سال‌جاری برگزار شد 3 نفر موفق به ورود به این دانشگاه در این رشته شدند.

وی با اشاره به ثبت‌نام دو نفر از پذیرفته‌شدگان عنوان کرد: ظرفیت پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت نیز وجود دارد و ما با برخورداری از امکانات آموزشی موجود و حضور 3 عضو هیئت علمی در این رشته فضای پذیرش دانشجویان بیشتری را داریم.

دکتر هاشمی در ادامه افزود: دسترسی مطلوب استان همدان و نزدیکی این استان به پایتخت کشور یکی از عوامل انگیزشی مثبت برای دانشجویان است که در این استان در ای مقطع‌رشته تحصیل کنند و این موضوع در کنار قدمت طب سنتی دراستان همدان و شرایط آموزشی مطلوب می‌تواند نقطه مثبتی برایجذب دانشجویان مقطع phd باشد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه بتوان رشته داروسازی سنتی را هم در این دانشگاه راه‌اندازی کرد گفت: با ایجاد فضای آموزش دو رشته دیگر می‌توان به تأسیس دانشکده طب سنتی دراستان همدان امیدوار شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن