Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی آسمان همدان ابری می‌شود

آسمان همدان ابری می‌شود

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: یک سامانه بارشی از شامگاه /پنجشنبه/ از سمت غرب وارد همدان می‌شود و به صورت بارش باران و ریزش برف در آسمان این استان فعالیت می‌کند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، محمدحسن باقری‌شکیب افزود: بر اساس بررسی نقشه‌های ماهواره‌ای، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، نیمه ابری تا تمام ابری، همراه با وزش باد، بارش باران و ریزش برف پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه دمای هوای استان روند افزایشی دارد، اظهار داشت: برای امروز و فردا دمای هوای بیشتر نقاط استان به صورت میانگین، روزانه بین سه تا پنج درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد و دوباره از شنبه کاهش می‌یابد.
باقری شکیب با اشاره به اینکه این سامانه خفیف است و بارش‌های مطلوبی ندارد، عنوان کرد: فعالیت این سامانه در مناطق غربی استان بیشتر است و پیش بینی می شود در شهرستان های اسدآباد، نهاوند و تویسرکان نزدیک به پنج میلیمتر بارش داشته باشد.
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: فعالیت این سامانه صبح جمعه به اوج خود می‌رسد و در ساعت های بعد از ظهر جمعه متوقف می‌شود.
وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند و ملایر با ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشترین و کبودراهنگ با ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، سردترین دمای استان را داشته‌اند.
باقری شکیب اظهار داشت: دمای بیشینه هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه آن پنج درجه سانتی گراد زیر صفر به ثبت رسیده است./ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن