Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی احتمال بارش‌های رگباری در همدان

احتمال بارش‌های رگباری در همدان

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: این هفته بارش‌هایی به صورت پراکنده، موقتی و رگباری در ساعات بعدازظهر در استان خواهیم داشت.

به گزارش "همدان‌نیوز"، روح‌الله زاهدی اظهار کرد: در روز گذشته بارش‌هایی به صورت رگبار موقتی در استان داشتیم که بیشترین میزان بارش با ۴ میلی‌متر در شهرستان ملایر گزارش شده و در ایستگاه فرودگاه همدان نیز ۲ دهم میلی‌متر بارش داشتیم.
زاهدی تصریح کرد: انتظار داریم امروز هم بارش‌هایی در ساعات بعدازظهر برای نیمه شمالی به ویژه شمال شرق استان داشته باشیم.
وی با بیان اینکه رشد ابر در ساعات بعدازظهر این هفته و امکان بارش‌های پراکنده و رگباری وجود دارد، ادامه داد: این بارش‌ها در واقع بارش‌های خوبی نیستند اما در شرایط موجود فقط همین بارش‌ها را داریم.
این کارشناس هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: در ساعات بعدازظهر این هفته همراه با رشد ابر، وزش باد موقتی را هم شاهد خواهیم بود.
زاهدی در رابطه با کیفیت هوای استان اظهار کرد: در این هفته به نظر می‌رسد مشکلی از نظر کیفیت هوا نداریم و کیفیت هوا خوب است.
وی با بیان اینکه دمای هوا گرم شده است، توضیح داد: چند روزیست که دمای هوا افزایش یافته و دمای هوا در استان به ۳۰ درجه سلسیوس هم رسیده‌ است.
وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا در همدان از ۷ تا ۲۷ درجه سلسیوس در نوسان بوده است، گفت: فامنین با ۵ درجه سلسیوس به عنوان خنک‌ترین و نهاوند و اسدآباد با ۲۹ درجه سلسیوس به عنوان گرم‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن