Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی دمای هوای همدان به منفی 13 درجه رسید

دمای هوای همدان به منفی 13 درجه رسید

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: در شبانه روز گذشته شهرستان همدان با حداقل دمای منفی ۱۳ درجه، به عنوان سردترین نقطه استان ثبت شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، محمد حسن باقری شکیب با بیان اینکه موج سرما همدان را در بر گرفته است، اظهار داشت: این سرمای هوا تا پنج روز آینده در استان ماندگار است.

وی با اشاره به اینکه تا اواسط هفته آینده تغییرات محسوسی در دمای استان نداریم، تصریح کرد: در این مدت سامانه جدید بارشی وارد استان نخواهد شد.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه در بیشتر نقاط استان پدیده مه‌آلودگی و کاهش دید وجود دارد، عنوان کرد: در روزهای آینده از غلظت مه‌آلودگی کاسته می‌شود.

باقری شکیب با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته شهرستان همدان با حداقل دمای منفی 13 درجه به عنوان سردترین شهرستان استان گزارش شده است، گفت: شهرستان‌های نهاوند و فامنین نیز با حداکثر دمای صفر درجه، به عنوان گرم‌ترین شهرستان‌های استان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته دمای هوای شهرستان همدان بین منفی 3 درجه و منفی 13 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است، اظهار داشت: امشب هم در سردترین ساعات دمای هوای همدان از منفی 13 درجه سردتر نخواهد شد./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن