Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی آمادگی اسکان اضطراری 2هزار زائر اربعین در پایگاه‌های هلال احمر همدان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان خبر داد:
آمادگی اسکان اضطراری 2هزار زائر اربعین در پایگاه‌های هلال احمر همدان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از ظرفیت دو هزار نفری پایگاه های جاده ای هلال احمر استان برای اسکان اضطراری زائرین اربعین خبر داد.

بهروز کارخانه ای ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار "همدان نیوز"، با اشاره به فعالیت 12 پایگاه جاده ای هلال احمر در تمام ایام سال و آماده باش این پایگاه ها در ایام منتهی به اربعین، اظهار داشت: در هریک از این پایگاه ها ظرفیت اسکان اضطراری نزدیک به 200 نفر وجود دارد.

وی ادامه داد: هیچ گونه مشکلی برای خدمت رسانی به زائرین کربلا و اسکان اضطراری آنها در پایگاه های هلال احمر استان وجود ندارد.

کارخانه ای با اشاره به اعزام تیم امداد اضطراری 11 نفر هلال احمر استان همدان به کربلا، یادآور شد:  یک دستگاه خودروی سبک مجهز به سیستم مخابراتی به همراه سه نفر نجاتگر متخصص به عراق اعزام شده است.

وی همچنین تصریح کرد: علاوه بر این دو دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل به همراه چهار نفر نجاتگر به کربلا اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان افزود: سه نفر نیروی متخصص درمان اضطراری هلال احمر نیز به جمع هیئت پزشکی اعزامی از استان به کربلا پیوستند.

وی با بیان اینکه هلال احمر استان آمادگی ارائه تجهیزات و پتو به مساجد و مراکز اسکان بین راهی را دارد، خاطرنشان کرد: در طول مدت اخیر 350 پتو در اختیار یکی از مساجد قرار گرفته است و از این پس نیز آمادگی برای ارائه تجهیزات به مساجد وجود دارد.

کارخانه ای گفت: سال گذشته به دلیل سرما، اسکان زائرین با سختی هایی همراه بود اما امسال هوا مساعد است و مشکلی وجود ندارد و اگر مانعی در مسیر ایجاد نشود و راه‌های منتهی به مرزها باز باشد، مردم عبور می کنند و مدت استقرار کاهش خواهد یافت.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن