Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی کتابخانه ویژه روشندلان در همدان افتتاح شد

کتابخانه ویژه روشندلان در همدان افتتاح شد

معاون اجتماعی،فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات به روشن‌دلال و جامعه معلولان استفاده شود.

به گزارش "همدان نیوز"، محمد قدیمی با بیان اینکه امروز این امکان باید در جامعه فراهم شود که حضور روشندلان در جامعه مهم و قابل توجه باشد، افزود: بحث کتاب‌خوانی در کتابخانه مجموعه فرهنگی هنری عین القضات همدانی را برنامه‌ریزی کرده‌ایم و مقدمات لازم انجام شده است که روشن دلان عزیز بتوانند از این امکانات به راحتی استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه تعداد 122 عنوان کتاب و کتابهایی به صورت فایل صوتی ویژه کودکان نابینا و کم بینا توسط جامعه روشن دلان  در موضوعات متنوع به این کتابخانه اهداء شده ادامه داد: امیدواریم خانواده های محترم این عزیزان نسبت به  ثبت‌نام و استفاده از این امکانات اقدام نمایند.

معاون شهردار اضافه کرد: ایجاد بخش تخصصی کودک و نوجوان نیز در این کتابخانه به منظور ترغیب و ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی نوجوانان و نونهالان با بیش از 630 کتاب با فضاسازی مناسب و تأمین منابع مطالعاتی مورد نیاز نیز  از دیگر برنامه های معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری همدان است.

وی افزود: در بخش کودک و نوجوان با استفاده از سلایق و نیازهای کودکان فضای جذاب ایجاد شده که نمونه‌ای از این بخش در کتابخانه فرهنگسرای عین القضات همدانی قابل مشاهده است

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن