Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی هشدار به دارندگان تلفن های هوشمند/این برند چینی جاسوسی می کند

هشدار به دارندگان تلفن های هوشمند/این برند چینی جاسوسی می کند

با گسترش برند های مختلف در تلفن های هوشمند، اخباری مبنی بر وجود بدافزار هایی برای سرقت اطلاعات شخصی کاربران منتشر شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، این روز ها با گسترش برند های مختلف در تلفن های هوشمند شاهد انتشار اخباری مبنی بر جود بدافزارهای مختلف برای سرقت اطلاعات شخصی کاربران هستیم. گوشی های چینی امروزه به دلیل داشتن قیمت پایین، کاربران بسیاری پیدا کرده اند. شاید این خبر را شنیده اید که گوشی های چینی اطلاعات کاربران را به سرقت میبرند.

 یکی از معروف ترین این شرکت ها، شرکت Xiaomi (شیائومی) است که بر روی آن ها بد افزار های جاسوسی نصب شده است. این بد افزار ها اطلاعات کاربران خود را برای شرکت سازنده ارسال می کند. به عنوان مثال گوشی Star N9500 یکی از محبوب ترین محصولات این شرکت است که محققان آلمانی از نصب بدافزار های جاسوسی روی این گوشی خبر داده اند.

این دفعه اولی نیست که شرکت Xiaomi (شیائومی) متهم به جاسوسی شده است. در سال 2014 نیز کمیسیون بازرسی تایوان دو گوشی Redmi Note و  Redmi 1 را آلوده به بد افزار هایی معرفی کردند که به طور پیش فرض بر روی گوشی نصب بود. گفته شده شرکت شیائومی اطلاعات کاربران از جمله پیام های کوتاه و تصاویر را به سرور هایی که در Beijing قرار دارند ارسال می کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن