Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی راه حل مشکل جوانان حساسیت‌سازی در دستگاه‌های دولتی است

معاون ورزش و جوانان استان همدان:
راه حل مشکل جوانان حساسیت‌سازی در دستگاه‌های دولتی است

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : اولین کنگره ملی مدیریت امور جوانان کشور که در هفته آینده برگزار می شود یک حرکت خوب جهت توجه و حساس سازی دستگاهها به حوزه جوانان است و مشکلات جوانان در این کنگره باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد .

به گزارش "همدان نیوز"، اسداله ربانی مهر گفت : محورهای مطرح شده برای کنگره در حوزه مشارکت های اجتماعی ، ازدواج و خانواده ، اشتغال ، اوقات فراغت و ازدواج از مهمترین مسائل حوزه جوانان است که باید به صورت ویژه و جدی مورد توجه قرار گیرد .

وی اضافه کرد : حضور وزرای دولت ، معاون اول رئیس جمهور ، استانداران سراسر کشور و نمایندگان مجلس بهترین فرصت برای بررسی و حساسیت سازی جامعه نسبت به مشکلات جوانان است .

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: تنها راه حل مشکل جوانان استفاده از ظرفیت های قانونی و پتانسیل های موجود دستگاههای دولتی و نهادهای غیر دولتی است و اگر این حساسیت سازی به خوبی انجام شود بخش زیادی از مشکلات جوانان حل می شود.

ربانی مهر گفت: مصوبه اخیر مجلس در اختصاص بخشی از درآمد مالیات و سهم فروش دخانیات به حوزه جوانان یک حرکت خوب و قابل تقدیر از سوی مجلس است و انتظار داریم در برنامه ششم توسعه مشکلات حوزه جوانان به صورت ویژه تر مورد توجه قرار گیرد.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت : جوانان در هر صحنه ای بکار گرفته شدند منشأ خدمات زیادی بودند و امروز انتظار دارند دولت و مجلس نگاه ویژه ای به جوانان داشته باشند .

ربانی مهر گفت : افزایش وام ازدواج از 3 به 10 میلیون یک اقدام قابل تقدیر در جهت خدمت رسانی به جوانان بوده و امیدواریم این برنامه ها در حوزه جوانان ادامه دار باشد .

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن