Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی کارخانه آرد به اتهام تقلب و تولید نامرغوب جریمه شد

در همدان؛
کارخانه آرد به اتهام تقلب و تولید نامرغوب جریمه شد

مدیرکل تعزيرات حكومتي استان همدان با اشاره به جریمه 48 میلیون ریالی کارخانه آرد در تعزیرات حکومتی همدان، گفت: يك کارخانه تولید آرد توسط تعزيرات حكومتي همدان بیش از 48 ميليون ريال جريمه شد.

به گزارش "همدان نیوز"، علیرضا حسن‌پور با بیان اینکه این شرکت به اتهام تقلب و تولید آرد نامرغوب و باسبوس پایین جریمه شد، افزود: با توجه به تذکرات مکرر از سوی دانشگاه علوم پزشکی و عدم توجه کارخانه نهایتا با ارجاع موضوع به این مرجع، پرونده‌ای در شعبه هیئت بدوی تعزیرات حکومتی همدان تشکیل و پس از کارشناسی و احراز تخلف، متهم به اتهام تقلب به پرداخت مبلغ 48 میلیون و616 هزار و 800 ریال جزای نقدی در حق دولت محكوم شد.

وی همچنین از محکومیت قاچاقچي لوازم یدکی خودرو خبر داد و گفت: قاچاقچی لوازم یدکی خودرو علاوه بر ضبط كالا به نفع دولت به پرداخت جزاي نقدي در حق دولت نيز محكوم شد.

حسن‌پور ادامه داد: فردی که به‌وسیله یک دستگاه خودرو وانت، 406 عدد انواع لوازم یدکی خارجی به ارزش 60 میلیون و 750 هزار و 53 ریال را به صورت غیرقانونی حمل می‌کرد، دستگیر و پس از اجرای تشریفات قانونی توسط شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر علاوه بر ضبط كالا به پرداخت مبلغ 61 میلیون ريال جزاي نقدي در حق دولت محكوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان همچنین از محکومیت میلیونی قاچاقچی سیگار در نهاوند خبر داد و عنوان کرد: قاچاقچی سیگار در تعزيرات حكومتي نهاوند به بیش از310  میلیون ريال محکوم شد به طوریکه این قاچاقچي علاوه برضبط كالا به نفع دولت، به پرداخت جزاي نقدي نيز محكوم شد.

حسن‌پور بیان کرد: فردی که 189هزار و 800 نخ انواع سیگارقاچاق به ارزش162 میلیون و 700 هزار ریال را به وسيله يك دستگاه خودروسواری حمل می‌کرد، دستگير و شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند پس از جری تشریفات قانونی مشارالیه را علاوه بر ضبط كالابه پرداخت مبلغ 310 میلیون و 300 هزار  ريال جزاي نقدي در حق صندوق دولت محكوم کرد.

منبع: ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن