Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی خدمات 400 میلیون تومانی مجمع خیرین سلامت به بيماران سخت‌درمان همدانی

خدمات 400 میلیون تومانی مجمع خیرین سلامت به بيماران سخت‌درمان همدانی

مسئول امور مددكاري مجمع خيرين سلامت استان همدان از ارائه خدمات به بيماران سخت‌درمان به ارزش 4 میلیارد ریال از سوي این مجمع خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، شاکری‌صفت با اشاره به اقدامات انجام شده از ابتدای امسال در بخش مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه، 258 نفر به مجمع خیرین سلامت مراجعه کرده‌اند که به 193 نفر مساعدت شده است.

وی با اشاره به اینکه 65 بیمار از طریق امور مددکاری راهنمایی شده‌اند، گفت: در این مدت، به 143 بیمار مبتلا به سرطان مساعدت شده است.

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت استان با اشاره به 50 بیمار دیگر مساعدت شده در واحد امور مددکاری مجمع خیرین سلامت استان، به تشریح طرح سخاوت پرداخت و افزود: تعداد حامیان طرح سخاوت، 84 نفر هستند که 72 بیمار را حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به مساعدت 610 میلیون ریالی حامیان طرح سخاوت از بیماران سخت‌درمان در طرح سخاوت، گفت: در طرح «طعم مهربانی» یک‌هزار و 130 پرس غذا به ارزش 67 میلیون و 800 هزار ریال در بین بیماران سخت‌درمان توزیع شد.

شاکری با اشاره به توزیع 42 بسته سبد غذایی خشک به مبلغ 42 میلیون ریال بین بیماران سخت‌درمان، خاطرنشان کرد: 165 کیلوگرم گوشت از محل نذور و قربانی به ارزش 61 میلیون و 50 هزار ریال بین بیماران سخت‌درمان توزیع شده است.

وی، مجموع مساعدت‌های ارائه شده در طرح «طعم مهربانی» را 170 میلیون و 850 هزار ریال عنوان کرد و افزود:‌ در 10 ماهه امسال، 2 میلیارد و 561 میلیون و 780 هزار مساعدت بلاعوض به بیماران سخت‌درمان شده است.

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از پرداخت یک‌میلیارد و 20 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه بین بیماران سخت‌درمان خبر داد و گفت: 600 میلیون ریال تخفیف از سایر مراکز برای بیماران سخت‎درمان گرفته شده است.

وی به خدمات ارائه شده به ارزش 28 میلیون ریال در شب یلدا به بیماران سخت‌درمان اشاره کرد و افزود: مجموع خدمات ارائه شده به این بیماران در 10 ماهه امسال، 4 میلیارد و 990 میلیون و 630 هزار ریال بود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن