Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی مردم همدان اخبار تعطیلی مدارس را از طریق مراجع رسمی دنبال کنند

رییس روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان:
مردم همدان اخبار تعطیلی مدارس را از طریق مراجع رسمی دنبال کنند

رییس اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به برخی خبرسازی ها درخصوص تعطیلی مدارس، از مردم استان خواست اخبار تعطیلی مدارس را از مراجع رسمی دنبال کنند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، محمد پورداود با تأکید بر پی‌‎گیری اخبار تعطیلی مدارس از مراجع رسمی ، خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی این اخبار را فقط از طریق مراجع رسمی از جمله بخش های مختلف خبری صدا و سیما، تلفن گویای تعطیلی مدارس به شماره 1359 و پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان دنبال کنند.

وی با قدردانی از رسانه های جمعی اعم از خبرگزاری ها، مطبوعات و پایگاه های خبری در پوشش اخبارآموزش و پرورش استان، گفت: اخبار تعطیلی مدارس به این رسانه ها نیز از طریق سامانه‌ی پیامکی اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عموی آموزش و پروش استان اعلام می شود که رسانه ها پس از دریافت خبر می توانند آن را منتشر کنند.

پورداود با بیان این که تصمیم گیری در خصوص تعطیلی مدارس پس از دریافت اطلاعات  از اداره کل هواشناسی استان، فرماندارن، روسای آموزش و پرورش شهرستان ها، نواحی و مناطق، صورت می گیرد، افزود: این مهم  با هماهنگی مدیرکل آموزش و پرورش و ستاد بحران استان عملیاتی شده و  توسط اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اعلام می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن