Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی تعطیلی‌های برفی امروز در همدان

تعطیلی‌های برفی امروز در همدان

به دنبال بارش برف، انسداد معابر و برودت هوا علاوه بر تعطیلی مدارس، دانشگاه ها نیز در همدان کلاس های خود را تعطیل کردند.

به گزارش "همدان نیوز"، اداره کل روابط عمومی آموزش و پرورش صبح امروز در اطلاعیه ای اعلام کرد: مدارس همدان تعطیل شد

به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سعطح جاده ها و معابر عمومی، مراكز پيش دبستاني و مدارس ابتدايي در تویسرکان و قلقل رود و تمامی دوره های تحصیلی در نواحی او2 همدان، اسد آباد، بهار، لالجين، كبودرآهنگ، گل تپه، فامنين، قهاوند، رزن، سردرود، قروه ، ملایر، نهاوند،خزل ، جوکار و سامن در نوبت صبح امروز دوشنبه 25 بهمن ماه تعطيل اعلام مي شوند.

همچنین تمامی دوره های تحصیلی در سراسر استان در نوبت بعد از ظهر امروز دوشنبه 25 بهمن‌ماه تعطیل است.

اداره کل مدیریت بحران استان اعلام کرد به علت بارش برف و لغزندگی معابر و خیابانها، امروز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه کلاسهای صبح تمامی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و حوزه های علمیه خواهران در سراسر استان تعطیل است.

همچنین دانشگاه بوعلی سینا اعلام کرده است: بدینوسیله به اطلاع اساتید و دانشجویان گرامی می رساند به علت بارش برف و برودت هوا امروز دوشنبه 95/11/25 کلیه کلاس های 8 تا 12 تعطیل می باشد.

در اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان نیز آمده است: طبق اعلام ستاد بحران استان کلیه کلاس های اموزشی و بخش اداری دانشگاه آزاد اسلامی همدان امروز دوشنبه ٢۵بهمن به علت ریزش سنگین برف و برودت  هوا تعطیل می باشد


روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان همدان در اطلاعیه خود آورده که بدینوسیله به اطلاع اساتید و دانشجویان گرامی می رساند به علت بارش برف و برودت هوا امروز دوشنبه 95/11/25 کلیه کلاس های نوبت صبح تعطیل می باشد.

کلیه کلاس های آموزشی علوم پایه و دانشکده های موجود در سایت دانشگاه علوم پزشکی همدان, ملایر, نهاوند و اسد آباد تعطیل است

دانشگاه علوم پزشکی نیز در اطلاعیه خود چنین اعلام کرده است: بدینوسیله به اطلاع می رساند به علت بارش برف وسختی تردد کلیه کلاس های امروز  دوشنبه ۲۵ بهمن ماه در نوبت صبح  تعطیل می باشد. مراکز آموزشی درمانی بیمارستانها و شبکه های بهداشت، درمانگاههای شهری و روستایی و بخش های بالینی و ازمایشگاه ها، کارورزان پزشکی بالینی (دستیاران ،رزیدنت ها اینترن های  ) دانشگاه فعال بوده و شامل این تعطیلی نمی باشند.

فعالیت کارکنان اداری به جز مراکز درمانی با یک ساعت و نیم تاخیر آغاز می شود.

اداره کل مدیریت بحران استان اعلام کرد به علت بارش برف سنگین و لغزندگی سطح معابر و جاده ها، همه ادارات استان به جز مراکز درمانی، خدماتی و امداد رسان، امروز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه فعالیت خود را با  یک و نیم ساعت تاخیر، آغاز خواهند کرد.

دانشگاه صنعتی همدان اعلام کرده است: به اطلاع می رساند بنا به گزارش اداره کل مدیریت بحران استان همدان، تمامی کلاس های دانشگاه در نوبت صبح تعطیل می باشد.

اطلاعیه دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی همدان به شرح زیر است: بدینوسیله به اطلاع اساتید و دانشجویان گرامی می رساند به علت بارش برف و برودت هوا امروز دوشنبه کلیه کلاس های نوبت صبح تعطیل می باشد.

همچنین دانشگاه سید جمال الدین اسدآباد نیز اعلام کرده است: به اطلاع تمامی دانشجویان، اساتید و کارکنان محترم دانشگاه می رساند به دلیل بارش سنگین برف، لغزندگی معابر و سختی عبور و مرور کلیه کلاس های روز دوشنبه مورخ 25 بهمن ماه تعطیل می باشد و کادر اداری نیز از ساعت 9:30 کار خود را آغاز خواهد کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن