Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی ساخت خوابگاه دخترانه 400 نفره در دانشگاه علوم پزشکی همدان

ساخت خوابگاه دخترانه 400 نفره در دانشگاه علوم پزشکی همدان

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ایجاد انجمن‌های علمی دانشجویی در دستور کار است و هر دانشکده باید حداقل یک انجمن علمی داشته باشد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، ابراهیم جلیلی با بیان اینکه از اواخر سال 93 در این سمت پذیرش مسئولیت داشته است گفت: افزایش تعداد کانون‌ها و تشکلهای دانشجویی در دستور کار قرار گرفته است به طوریکه در گذشته سه تشکل دانشجویی و چهار کانون دانشجویی فعالیت داشت که این تعداد هم‌اکنون به شش مورد تشکل و 10 مورد کانون رسیده است.

وی به افزایش تعداد نشریه‌های دانشجویی اشاره کرد و افزود: در سالهای گذشته از 12 نشریه شش مورد فعال بود که این تعداد هم‌اکنون به 32 نشریه فعال رسیده است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه شورای صنفی دانشجویی برای بهره‌گیری از نظرات دانشجویان تشکیل شده است، گفت: شورای صنفی دانشجویی فعال است و از نظرات دانشجویان برای بهبود امور استفاده می‌شود و بیشتر برنامه‌ها با پپگیری و نظارت آنان انجام می‌شود.

وی از دریافت مجوز ساخت خوابگاه 400 نفره دخترانه خبر داد و اظهار کرد: با ساخت این خوابگاه و بهره‌برداری از آن در سال 96 مشکل خوابگاه دانشجویان خانم رفع می‌شود.

ابراهیم جلیلی با اشاره به جایگاه دانشگاه در کشور بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی همدان از‌جمله دانشگاه‎های برتر کشور از لحاظ تعداد دانشجو، رشته‎ها و مقاطع تحصیلی مختلف و متنوع بخصوص در مقاطع تحصیلات تکمیلی، دکتری تخصصی، دستیاری و دوره‎های فوق تخصصی، استادان و اعضای هیئت علمی توانمند و همچنین برنامه‎‏ها و ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی است و دانشجویان فارغ‎التحصیل می‎توانند با بهره‏‎گیری از این قابلیت‌‎ها به تحصیل در مقاطع بالاتر ادامه دهند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن