Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی خنثی‌سازی پسماند عفونی تمام بیمارستان‌های همدان

خنثی‌سازی پسماند عفونی تمام بیمارستان‌های همدان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان گفت: همدان یکی از استانهایی است که پسماندهای عفونی تمام بیمارستان های آن خنثی می شود.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، محمودرضا عراقی در شورای اداری استان همدان که با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، با بیان اینکه در استان هر روز کاری جدید صورت می گیرد، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید دولت محیط زیستی است و با شجاعت، خود را محیط زیستی اعلام کرده است.

وی ادامه داد: در گذشته برخی توسعه پایدار را قبول نداشتند که زمینه این توسعه پایدار، حفظ محیط زیست است.

عراقی با بیان اینکه رویکرد محیط زیستی در دولت یازدهم مثبت است، گفت: سالهای سال اتفاقی نیفتاده و متأسفانه برخی، شرایط امروز را با ایده آل مقایسه می کنند و در رسانه ها این موضوع مطرح می شود.

وی افزود: در برخی بلایای طبیعی ایجاد شده به گونه ای است که رسانه ها انتظار دارند در 30 ثانیه اول، مدیران پاسخ کارهای 30 سال قبل را بدهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان از جلوگیری تغییر کاربری در استان با تأکید بر حفظ محیط زیست، اظهار داشت: در زمینه آب، همدان سالها با فرونشست ها و قطع آب روبه رو بود اما این سرمایه ملی برای توسعه استان حفظ شد.

عراقی با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف حاکمیتی دولت، تعیین ضوابط صحیح است، یادآور شد: این ضوابط در کمیته های کارشناسی استان تعیین شد که البته تشکیل برخی از این کمیته ها از دولت تدبیر و امید آغاز شد.

وی به شناسایی غارهای 35 گانه استان همدان اشاره و تصریح کرد: تصویب ممنوعیت ساخت و ساز در حریم غار علیصدر از جمله اقدامات صورت گرفته در کمیته های کارشناسی غارشناسی بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان با اشاره به خنثی سازی پسماندهای عفونی در بیمارستان های استان، خاطرنشان کرد: همدان یکی از استانهایی است که پسماندهای عفونی تمام بیمارستان های آن خنثی می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن