Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی تأخیر ۹ ماهه در پرداخت معوقات پرستاران ملایری

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری ملایر عنوان کرد:
تأخیر ۹ ماهه در پرداخت معوقات پرستاران ملایری

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری ملایر از تأخیر ۹ ماهه در پرداخت معوقات پرستاران ملایری خبر داد و گفت: تاکنون معوقات ۳ ماه از سال(تا خردادماه) را هم ۵۰ درصد پرداخت شده است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، علیرضا مرادی با بیان این‌که برای پرداخت بقیه معوقات با مسئولان زیادی اعم از فرمانداری، امام جمعه و رئیس دانشگاه علوم پزشکی صحبت کرده‌ایم اما مثمر ثمر نبوده است، اظهار کرد: در ملایر با تجمعات اعتراض‌آمیز پرستاران برخوردهای شدیدی می‌شود و از این تجمعات صنفی برداشت سیاسی می‌شود.

وی درباره علل خطای پرستاری هم گفت: حجم کار زیاد، خستگی‌های مفرط و متناسب نبود نیروی انسانی با تخت همگی از علل بروز خطای پرستاری در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی است هم‌اکنون در بیمارستان‌های ملایر با کمبود ۱۰۰۰ پرستار مواجه هستیم.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری ملایر با تأکید بر ضرورت استانداردها و ضریب پرستار به تخت افزود: در حال حاضر در بیمارستان‌های ملایر برای ۸ تا ۱۰ تخت یک پرستار در نظر گرفته می‌شود حال آن‌که این میزان باید به ۴ تخت کاهش یابد.

مرادی نامشخص بود شرح وظایف پرستاران را از دیگر مشکلات حرفه پرستاری در بیمارستان‌های ملایر برشمرد و افزود: هم‌اکنون پرسنل پرستاری در همه حیطه‌ها اعم از نگهبانی، خدمات، کمک بهیار و … درگیر است با همه این موارد اگر مطالبات به موقع پرداخت شود و متناسب با حجم کاری پرستاران باشد می‌تواند انگیزه‌ای برای بهتر کار کردن آنها باشد.

وی با بیان این‌که در مواردی پرستاران مرد میزان اضافه‌کار بیشتر را خواستارند، یادآور شد: باید میزان درآمد و دستمزد پرستاران در حدی باشد تا با یک شیفت کاری تأمین شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن