Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی پلمپ 16 مرکز عرضه قلیان در همدان

پلمپ 16 مرکز عرضه قلیان در همدان

مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت همدان گفت: جمع آوری مراکز عرضه قلیان در قالب طرح سلامت نوروزی همدان هم اکنون در حال اجرا است و تاکنون 16 مرکز پلمپ شده است.

 

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، حسین خالقی‌مجد با اشاره به تشدید برخورد با مراکز توزیع قلیان اظهار کرد: این طرح همزمان با شروع طرح سلامت نوروزی از 25 اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است که 16 مرکز عرضه قلیان پلمپ و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این طرح از 25 مرکز و مکان عرضه قلیان بازدید به عمل آمد و 183 عدد قلیان نیز جمع آوری و ضبط شد.

مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت همدان افزود: طرح سلامت نوروزی در برخورد با توزیع کنندگان قلیان توسط مرکز بهداشت شهرستان همدان و همکاری خوب اداره نظارت بر اماکن عمومی و فرماندهی نیروی انتظامی این استان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه طرح برخورد با عرضه کنندگان قلیان به طور نامنظم و نامحسوس ادامه خواهد داشت گفت: عرضه کنندگان قلیان در همدان با تشکیل پرونده برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع می شوند.

خالقی‌مجد  فرهنگسازی را در کاهش مصرف قلیان و دخانیات مهم دانست و افزود: این مهم باید در جامعه به ویژه از مدارس و دانشگاه‌ها انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت آموزش در خصوص رفتار خانواده‌ها گفت: متاسفانه گاهی شاهد این جریان هستیم که خانواده‌ها در کنار فرزندان خود، دخانیات و قلیان مصرف می‌کنند که اثر منفی در رفتار فرزند دارد.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن