Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی 103 مکان بین‌راهی در همدان تعطیل شد

103 مکان بین‌راهی در همدان تعطیل شد

رئیس دانشگاه  از تعطیلی 103 مکان بین‌راهی متخلف با اجرای طرح سلامت نوروزی در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سید حبیب اله موسوی‌بهار با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی دانشگاه علوم پزشکی طی ایام نوروز، اظهار کرد: نیروهای بهداشت، اورژانس، بیمارستان‌ها و... با تمام توان در این روزه نیز به ارائه خدمات به مسافران و مردم استان می‌پردازند.

وی با بیان اینکه طی این ایام بازدیدهایی از بخش‌های مختلف صورت گرفته که نشاندهنده تلاش نیروها در ارائه خدمات بهتر است،گفت:دو روز گذشته بازدیدی به همراه تیم بازرسی اورژانس پیش‌بیمارستانی تهران و کارشناس اورژانس بیمارستانی همدان از اورژانس، اورژانس تحت نظر و بستری و ICU  بیمارستان بعثت همدان انجام شد و خوشبختانه نیروها در آماده‌باش کامل هستند.

رئیس دانشگاه به بازدید از اورژانس دندانپزشکی بیمارستان قلب فرشچیان همدان اشاره کرد و افزود:روز گذشته از بخش‌های ایزوله تنفسی، ICU ، عفونی، نورولوژی و اورژانس بیمارستان سینا بازدید شبانگاهی صورت گرفت.

 وی با اشاره به بازدید صورت گرفته از مرکز EOC و مرکز فوریت های پاستور و تشکر از تلاش و زحمات پرسنل 115، خاطرنشان کرد:صبح امروز نیز از بخش‌های اورژانس، اورژانس تحت نظر، بخش A5 قلب، درمانگاه اورژانس دندانپزشکی بیمارستان قلب فرشچیان بازدید شد.

موسوی‌بهار با بیان اینکه امروز همچنین از بخش اورژانس و اورژانس بستری بیمارستان شهید بهشتی بازدید شد، گفت:بازدیدی از عملیات بهسازی راه پله‌های این بیمارستان داشتیم که کار به خوبی پیش می‌رود.

وی با اشاره به اقدامات قابل توجه بازرسان بهداشت محیط طی ایام نوروز، گفت:از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا 10 فروردین‌ماه بیش از 35 تن مواد غذایی غیر قابل مصرف و فاسد کشف و معدوم‌سازی شده است.

رئیس دانشگاه از ارجاع 870 مرکز و مکان متخلف به مراجع قضایی خبر داد و افزود: 103 مکان بین راهی متخلف تعطیل شده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جلوگیری از عرضه قلیان در مکان‌های عمومی گفت: بازرسان مرکز بهداشت به همراه بازرسان فرمانداری در میدان باباطاهر حضور یافته و اقدام به جمع‌آوری قلیان‌ها کردند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن