Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی رفع مشکلات بيماران بخش هماتولوژی بیمارستان بعثت همدان

رفع مشکلات بيماران بخش هماتولوژی بیمارستان بعثت همدان

مسئول امور مددكاري مجمع خيرين سلامت همدان گفت: گامی جدید در راستاي رفع مشکلات بیماران بخش هماتولوژی کودکان در بيمارستان بعثت همدان برداشته مي‌شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، حمید شاکری‌صفت با اشاره به برگزاری جلسه مشترک امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با مجموعه حمایتی خیرین گمنام در بخش هماتولوژی بیمارستان بعثت، اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد با  تقویت فعالیت شعبه مجمع خیرین سلامت مستقر در بیمارستان بعثت گامی جدید در خصوص مشکلات جانبی بیماران بخش هماتولوژی کودکان بیمارستان برداشته شود.

وی با بیان اینکه در این جلسه تصمیم بر آن شد در راستای رفع مشکلات سوء تغذیه گروه هدف برنامه‌ریزی شود، آن را گامی مهم دانست و افزود: از آنجا که بیماران سخت‌درمان نیازمند، دوره درمان‌های مختلف و طولانی را می‌گذرانند،  نیاز به حمایت تغذیه‌ای دارند.

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به اینکه گروهی از بیماران سخت‌درمان زیر پوشش مجمع خیرین سلامت همدان، از اقشار بسیار ضعیف و آسیب پذیر جامعه هستند که حتی برای تأمین حداقل معاش خانواده مشکل جدی دارند، گفت: مجمع خیرین سلامت می‌تواند در قالب «طرح طعم مهربانی»، بسته‌های تغذیه‌ای مورد نیاز بیماران متشکل از انواع سبزی، میوه، حبوبات،گوشت سفید و قرمز و یا غذای گرم را تهیه کنند و در اختیار بیماران قرار دهند.

وی در این راستا تخصیص نذورات مختلف اموات برای این بیماران را مهم دانست و افزود: به طور حتم با رفع نگرانی دردمندان روح اموات را شاد و خداوند متعال را از عمل خود خشنود خواهیم کرد.

شاکری‌صفت با بیان اینکه امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان امین کسانی خواهد بود که در این راستا قدم بردارند، گفت:‌ این مجمع آمادگی دارد به عنوان نماینده خیرین، کار خداپسندانه را به صورت عالمانه و هدفمند و اثرگذار انجام دهد و دردمندان واقعی را در قالب طرح «طعم مهربانی» حمایت کند.

وی در ادامه به برگزاری نشست مسئولان مجمع خیرین سلامت همدان با مسؤولان آموزش و پرورش ناحیه یک همدان طی روز گذشته اشاره کرد و افزود: در این جلسه نسبت به تسریع در اجرای تفاهم‌نامه همکاری مشترک در زمینه آموزش و پیشگیری و امور مددکاری بیماران سخت درمان صحبت شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن