Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی تعهد 870 میلیارد تومانی خیرین مدرسه ساز در کشور

تعهد 870 میلیارد تومانی خیرین مدرسه ساز در کشور

مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس کشور گفت: تعهد خیرین در جشنواره نوزدهم به 870 میلیارد تومان رسید.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، محمدرضا جعفری در آیین اختتامیه نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان همدان با اشاره به هدف برگزاری جشنواره های خیرین، اظهار داشت: یکی از اهداف جشنواره گسترش فرهنگ قرآنی باقیات صالحات است.

وی با بیان اینکه اولین جشنواره خیرین مدرسه ساز بیش از18 میلیارد تومان تعهدداشت، یادآور شد: تعهد خیرین در جشنواره نوزدهم به 870 میلیارد تومان رسید.

این مقام مسئول ادامه داد: در نقاظ مختلف کشور افراد به کاروان خیرین پیوستند و حرکت بزرگی را شروع کردند.

جعفری با بیان اینکه بر اساس بیانات مقام معظم رهبری تلاش در عرصه مدرسه سازی جهادی مقدس است، خاطرنشان کرد: اموال و فرزندان زینت های دنیا هستند و باید کاری کرد که این زینت ها جاودانه شوند.

وی همچنین تصریح کرد: باقیات صالحات نزد خدا ارزش بیشتری دارد و خیرین زینت ها را جاودانه کردند.

مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور با تأکید بر اینکه جامعه ای موفق خواهد بود که نیروی انسانی مناسب و شرایط اقتصادی مناسبی داشته باشد، اظهار داشت: آموزش و پرورش زیربنای توسعه را بر عهده دارد و اگر می خواهیم کشور در آینده مستقل باشد و پول و ثروت تولید کند، باید نیروی انسانی را به خوبی تربیت کرد.

جعفری در ادامه یادآور شد: خیرین از خود و خانواده بیرون آمده و به فکر جامعه افتاده اند؛ آنها فرزندان جامعه را فرزندان خود می دانند.

وی با اشاره به نیاز کودکان در مناطق محروم به امکانات اولیه، گفت: برخی از خیرین مدارسی زیبا و مناسب می سازند تا دانش آموزان در آن خسته نشوند.

این مقام مسئول با بیان اینکه برخورداری مدارس از وسایل کمک آموزشی مجهز باعث جذب دانش آموزان می شود، خاطرنشان کرد: برخی خیرین به خوبی در ساخت این مدارس وارد عمل می شوند.

جعفری اضافه کرد: فرزند، علم و دانش و صدقه ماندگار از جمله باقیات صالحات هستند که هر سه مورد در مدرسه سازی قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه مدرسه سازی مصداق صدقه جاریه است، یادآور شد: مسئولین با شوق و رغبت باید این کار را ادامه و مدرسه سازی را مورد توجه قرار دهند.

مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور همچنین خاطرنشان کرد: برخی فرهنگیان حقوق خود را مادام العمر صرف مدرسه سازی می کنند و دانش آموزان نیز با اهدای مبالغی در این امر خیر سهیم هستند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن