Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی آماده‌باش 227 اکیپ عملیاتی برای تأمین برق انتخابات در استان همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد:
آماده‌باش 227 اکیپ عملیاتی برای تأمین برق انتخابات در استان همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: 227 اکیپ با 193 دستگاه خودرو سبک و سنگین و همچنین 37 مرکز پاسخگوئی اتفاقات و عملیات در رده‌های مختلف کار تامین برق مطمئن انتخابات در استان همدان را بر عهده دارند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، حاجی‌رضا تیموری  در خصوص آمادگی این شرکت برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: در این خصوص ستاد اصلی انتخابات با ریاست مدیر عامل شرکت و تعدادی از معاونین و مدیران واحدهای اجرایی تشکیل شده و برنامه ها و اقداماتی که باید مد نظر قرار گیرد به صورت کامل تشریح شد.

وی افزود:  مقرر شد تمام واحدها براساس تصمیمات ستاد اصلی انتخابات در شرکت نسبت به تشکیل ستاد فرعی در شهرستان و آمادگی و ارسال دفترچه انتخابات که وضعیت استقرار اکیپ‌ها و همکاران مرتبط را شامل می شود اقدام کرده و در فرصت باقی مانده اصلاح و سرویس شبکه‌ها و تاسیسات و به خصوص روشنایی معابر صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به شناسایی شعب اخذ رأی درخصوص مهیا بودن وضعیت برق ابراز داشت: تعداد 10 ستاد فرعی با اکیپ های عملیاتی و پیمانکاری و آنکال به تعداد 227 اکیپ و تعداد 193 دستگاه خودرو سبک و سنگین و همچنین 37 مرکز پاسخگوئی اتفاقات و عملیات در رده های مختلف کار تامین برق مطمئن و پایدار انتخابات را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: در راستای فوریت و جلوگیری از خاموشی در شهرهای همدان و ملایر معاونت بهره‌برداری اقدام به راه اندازی خط گرم با عقد قرارداد با پیمانکار کرده که از 23 اردیبهشت ماه گروه‌های خط گرم در شهرستان‌های ذکر شده مشغول به فعالیت شده اند و در روز انتخابات و تا پایان شمارش آرا بصورت آنکال آمادگی دارند تا با فوریت نسبت به رفع مشکلات احتمالی اقدام نمایند.

تیموری یادآور شد: این شرکت در نظر دارد به زودی در راستای تسریع در پاسخگوئی و امکان دسترسی بهتر و راحت‌تر مردم و مشترکین استان برای ارتباط با مرکز 121 این شرکت در فاز اول اقدام لازم برای نصب Contac Center را در مرکز شهرستان و بخش های تابعه راه اندازی کند.

وی عنوان کرد: این شرکت با به‌کارگیری تمام امکانات، تلاش می‌کند تا کمترین خاموشی ناخواسته در جریان برگزاری انتخابات را داشته باشد و از ستادهای انتخابات و فرمانداری ها و بخشداری‌ها انتظار دارد با به‌کارگیری مولد برق اضطراری در محل ستادها و استفاده از UPS در محل شعب اخذ رأی پیش بینی لازم را در این خصوص داشته باشند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن