Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی اجرای طرح دانشگاه بدون دخانیات در دانشگاه بوعلی سینا همدان

اجرای طرح دانشگاه بدون دخانیات در دانشگاه بوعلی سینا همدان

دانشگاه بوعلی سینا با حضور اعضای هیأت علمی و دانشجویان، طرح دانشگاه عاری از دخانیات را آغاز کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، با حضور اعضای هیأت رئیسه دانشگاه، و اعضای هیأت علمی و دانشجویان، طرح دانشگاه عاری از دخانیات (بدیع) در دانشگاه بوعلی سینا در قالب همایش «دانشگاه عاری از دخانیات» کلید خورد.

منصور غلامی، رئیس این دانشگاه گفت: ترک دخانیات موضوعی است که نیاز به توضیح ندارد اما استعمال دخانیات به عنوان یک دستاورد فرهنگی غلط که وارد کشور شده است و با اثرات سوء خود تبعات بدی را به دنبال داشته قابل توجه است.

وی افزود: البته این مطلب اقتصاد کشور را هم تحت تاثیر قرار داده است که جای تامل دارد.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا خاطرنشان کرد: ما در راستای حذف دخانیات در کشور توفیقات خوبی داشته ایم، به طوری که استعمال سیگار و دخانیات به طور معمول در گذشته رواج داشت ولی اکنون این موضوع نکوهیده و مذموم مردم است.

وی بیان کرد: البته هنوز کسانی گرفتار دخانیات هستند و باید طوری برنامه ریزی شود تا حرکت به سمت طرد این موضوع ناپسند برود.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا ادامه داد: ما افراد مصرف کننده را طرد نمی کنیم، اما از آنها تقاضا می کنیم تا از مصرف دخانیات فاصله بگیرند.

به گزارش روابط عمومی این دانشگاه، وی تأکید کرد: قاعدتا تشویق، لطافت و نرم خویی در راهنمایی ها می تواند آثار مفید به فایده ای داشته باشد که البته حرکت و خرد جمعی در این باره بسیار موثر است و می تواند بازده بیشتری داشته باشد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن