Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی کشتار غیر مجاز باعث محکومیت شهروند همدانی شد

کشتار غیر مجاز باعث محکومیت شهروند همدانی شد

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان از محکومیت شهروند همدانی به دلیل کشتار غیر مجاز و پرداخت 95میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، مهدی محسن حقیقی با اعلام این خبر افزود: سه شهروند همدانی که در منزل خود اقدام به ذبح دام زنده می کردند توسط بازرسان این اداره شناسایی و پس از اخذ دستور قضایی و به همراه کارکنان نیروی انتظامی شهرستان لاشه گوشت گوسفندی و گاوی کشتار شده بدلیل غیر قابل مصرف بودن ضبط و معدوم گردید و همچنین فرد خاطی جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

حقیقی با اشاره به اهمیت شیوع بیماری های مشترک بین انسان و دام گفت: به دلیل به خطر افتادن سلامت جامعه با کشتار دام خارج از کشتارگاه فرد متخلف به پرداخت 95 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت توسط مقام قضایی محکوم گردید.

وی در پایان گفت: با توجه به اهمیت گزارش‌های مردمی در کشف موارد غیر مجاز و نیز ارتقای سطح بهداشت عمومی، از کلیه شهروندان درخواست داریم تا در صورت مشاهده تخلفات در عرضه فرآورده‌های خام دامی، مراتب را از طریق تلفن 1512 و  تلفن های4-32651801به اداره دامپزشکی اطلاع دهند تا برخورد مقتضی در این رابطه صورت گیرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن